هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

وب گردی

امروزه استفاده از اینترنت در میان همه کشورها و تمامی سنین رو به افزایش است. با برخورد به اولین چیز ناشناس، اینترنت به یاری افراد میاید.

این محبوبیت و البته کلیدی بودن اینترنت، باعث شده است تا حجم زیادی از اطلاعات در فضای مجازی وجود داشته باشد. شرکت های تجاری فرصت را غنیمت شمرده و با طراحی وب سایت های مختلف، کار بیزینس شان را مستقیم و غیرمستقیم ارتقا می دهند.

خوبی گشت و گذار در فضای مجازی هم حجم بالای داده، تنوع موضوی این داده ها، دسترسی آسان به آن و نامحدود بودن استفاده شان است.



نسل جدید گوشی های هوشمند اچ تی سی

اچ تی سی روند هوشمندسازی گوشی های هوشمندش را در پی گرفته است!

 اطلاعات درز یافته در شبکه اجتماعی توییتر مبنی بر ساخت گوشی جدیدی به اسم Hero است. اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است. تنها چیزی که می دانیم این است که اچ تی سی این گوشی را متمایز  از تمام گوشی های قبلی اش طراحی می کند. باید منتظر ماند و دید که آیا این کمپانی تایوانی می تواند اسمارت فونی جدید و برتر از نسل کنونی اش، وان M9بسازد یا خیر.


سنگ مرمر با سنگ مرمریت متفاوت است

شاید باشند افرادی که از کلمه ی مرمر و مرمریت برای یک نوع سنگ استفاده کنند و از تفاوت این دو آگاه نباشند. در این مطلب میخواهیم تفاوت این دو سنگ با یکدیگر بیان کنیم.


سنگ مرمریت یک نوع سنگ آهک رسوبی است ولی مرمر سنگ آهک دگرگون شده است. مرمر یک نوع سنگ دگرگونی است که با تبلور مجدد کانیهای اولیه و در شرایط دگرگونی پدید می آیند. کانی های این سنگ معمولا کانیهای کربناتی مانند کلسیم و منیزیم هستند. مرمر ها از تاثیر فشار و حرارت طی دگرگونی به وجود می آید. این سنگ  برای تشکیل شدن نسبت به مرمریت دگرگونی بیشتری را تحمل کرده است. رنگ های این سنگ ﺳﻔﻴﺪ، ﺧﺎﻛﺴﺘﺮی، ﺳﻴﺎه، ﺳﺒﺰ، ﻗﺮﻣﺰ، زرد و ارغوانی است. مرمر خالص سرارسر سفیئ و شفاف است و وجود رگه ها و رنگ های دیگری در حاکی از ناخالصی آن دارد. از این سنگ در تزئینات ساختمانی و نمای داخل استفاده میشود، چرا که مقاومت آن در برابر آلاینده ها، گازهای سولفور و رطوبت کم است.


  بلور های مرمریت درشت هستند و به رنگ های سفید، خاکستری و روشن تا کرم موجودند. مرمریت خود به سه دسته ی سنگ چینی، کریستال و ابری تقسیم میشود. سنگ چینی، مرمریتیست که بلورین است و دانه ای هم اندازه و ریزی دارد. کریستال، تماما بلورین است اما دانه های آن درشت و به یک اندازه اند. و اما سنگ ابری دارای نوار های غیر موازی است که کانی های روشن و تیره دارد که حالت ابری را تداعی میکند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

زمانی که مردم تمایل شان به خریدهای اینترنتی و آنلاین زیاد می شود، تجارت الکترونیک نیازمند بازاریابی نوین می شود.

بازاریابی اینترنتی به این معنا است که از طریق سایت ها، وب لاگ ها و شبکه های اجتماعی و غیره کار جذب مشتریان انجام شود.

امروزه اکثر فروشگاه ا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک عضو هستند و با ارسال پست هایی درباره اجناس خود، جنس و کیفیت و قیمت آنها، کار خرید اینترنتی را آسان کرده اند.

این فروشگاه ها اطلاعات کامل خود را در وب سایت شان قرار می دهند. کار طراحی وب سایت ها به گونه ایست که بیشتر از عکس استفاده می شود تا متن. هر کلمه کلیدی را می توان با انواع زیر مجموعه هایش دید. لینک های مرتبط قرار داده شده اند. همه این کارها برای آسان شدن کار کاربر است. درگاه های مختلف پرداخت، راه های مختلف خرید هم معمولا اعلام می شود. برای تشویق به خرید اینترنتی، انواع تخفیف ها برای این نوع خرید در نظر گرفته می شود.


چرا گواهی ایزو مهم است؟

اگر می خواهید محصولی بخرید و آن را نمی شناسید، بهتر است به گواهی ایزو آن توجه کنید.


گواهی ایزو، گواهی است که نشان دهنده کیفیت محصول است. به این معنا که اگر محصولی گواهی ایزو دارد یعنی از کیفیت خوبی برخوردار است.

سازمان استاندارد مسئول اعطای این گواهی به کارخانجات است. گواهی ایزو را سازمان جهانی استاندارد ایجاد کرده است. بنابراین حتی در کشورهای دیگر هم این گواهی بر روی محصولات وجود دارد. هدف از زدن برچسب ایزو روی محصولات و بین المللی بودن آن اینست که علاوه بر شهروندان یک کشور، گردشگران آن هم بتوانند کالاهای خوب را به راحتی بشناسند.