هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

دریافت آنلاین فیش حقوقی برای بازنشستگان تامیناجتماعی

افرادی که تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی قرار دارند به این امید هستند که روزی  تسهیلات بازنشستگی  از سوی سازمان  دریافت کنند.بیمه شدگان تامین به دنبال این هستند که سوابق بیمه به حداقل میزان قید شده در شرایط برسد تا خود را بازنشسته کرده و مستمری بازنشستگی دریافت کنند.
از شرایط قید شده در قانون تامین اجتماعی باید گفت که بیمه شده بایستی 30سال تمام سابقه ی  پرداخت حق بیمه داشته باشد.همچنین مردان با حداقل سن 50 سال تمام و زنان 45سال تمام مشمول دریافت مستمری می شوند. اما در شرایط ذکر شده افراد با
سابقه ی پرداخت حق بیمه ی 35سال تمام  بدون شرط سنی و یا زنان با 20سال سابقه ی پرداخت حق بیمه و42سال سن تمام، مشروط به اینکه به هنگام درخواست بازنشستگی یا ترک کار، در کارگاههای مشمول قانون کار اشتغال داشته باشند، می توانند برای دریافت مزایای بازنشستگی اقدام کنند.در گذشته افراد مشمول دریافت مستمری بازنشستگی  بایستی برای دریافت حقوق و فیش حقوقی خود به صورت حضوری به بانک مراجعه می کردند که برای آنها دردسرهای فراوانی رابه همراه داشت.اما با الکترونیکی شدن بیشتر کارهای دولتی،سازمان تامین اجتماعی سامانه ای برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تحت نظر خود فراهم کرده است که مراحل فوق را برای آنها ساده تر می کند.

برای این منظور مستمری بگیر عزیز باید وارد سامانه ی فیش و احکام مستمری شود.کاربر باید برای ورود به سامانه برای دریافت فیش شماره ملی، شماره مستمری و کلمه عبور خود را به همراه داشته باشد. نکته ی مهم رمز عبور است،افرادی که برای اولین بار وارد سایت می شوند رمز عبورشان همان شماره سریال شناسنامه شان است.کاربر می تواند پس از برقراری ارتباط و ورود به سایت برای امنیت بیشتر کلمه ی عبور را تغییر دهد.
با ورود به سامانه به راحتی قادر خواهید بود فیش حقوقی خود را دریافت کرده بدون اینکه در بانک وقتتان تلف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.