هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

طرح بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ها با استقبال روبرو شد

همان طور که پیش از این اعلام شد، طرح ویژه ای برای تشویق دارندگان موتور سیکلت به خرید بیمه شخص ثالث صورت گرفته که به موجب آن تمامی صاحبان موتور سیکلت که از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان روز سی ام اسفند ماه اقدام به خرید بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت خود نمایند، از بخشش جریمه ی فاقد بودن بیمه نامه شخص ثالث برخوردار خواهند شد.
این طرح ویژه از سوی صندوق تامین خسارت های بدنی سازمان دهی شده و طبق آمار تا نیمه ی اسفند ماه با استقبال بسیار خوبی از سوی دارندگان موتور سیکلت روبرو شد.

بنابر گزارش همهمه به نقل از  اداره تحلیل های آماری بیمه مرکزی، این طرح از سوی راکبان موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث با استقبال مواجه شده است و تعداد موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه که برای اخذ بیمه نامه به شرکت های بیمه مراجعه کرده بودند از ۱۰ هزار و ۳۲۴ فقره در نیمه دوم بهمن ماه به ۲۰هزار و ۱۵۷ در نیمه اول اسفند ماه افزایش یافته است.

بیمه مرکزی کشور توصیه کرد تا صاحبان موتور سیکلت از زمان باقی مانده ی اسفند ماه استفاده کرده و پیش از به پایان رسیدن این مدت طلایی نسبت به خرید پوشش بیمه برای وسیله ی نقلیه ی خود اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.