هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

سفر به کاشان اقامت در هتل سرای عامری

کاشان شهری توریستی تاریخی است که هر زمان از سال علاقه مندان سنت و معماری ایرانی را به سمت خود جذب می کند.در این شهر خانه های تاریخی با معماری سنتی ایرانی به جای مانده از دوران قاجار بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرند.

بسیاری از این خانه ها نیز مدتی است به فهرست هتلهای کاشان اضافه شده اند.مسئولین این خانه ها با معماری بی نظیر را پس از بازسازی به هتلهای سنتی با امکانات مدرن بدل کرده اند.بسیاری برای رزرو هتل در کاشان این هتلها را انتخاب می کنند،چراکه اقامت در ساختمانی قدیمی برای دوران قاجار حس بسیار لذتبخشی را به آنها القا می کند.یکی از این مکانهای اقامتی دلچسب هتل 5ستاره سرای عامری است.
هتل سرای عامری ها کاشان

معرفی هتل 5ستاره سرای عامری کاشان


هتل سرای عامری یکی از خانه های تاریخی شهر کاشان است که اوایل دوره ی قاجار بنا نهاده شد و متعلق به خلیل خان عامری است.این بنا از معماری بی نظیر ایرانی در دوره ی قاجار برخوردار است.

این بنا مانند بسیاری از بناهای تاریخی کاشان در حال نابودی بود ،از این رو با تبدیل شدن به هتل از نابودی نجات پیدا کرد.حالا خانه ی تاریخی عامریها  هتلی 5ستاره با امکانات مدرن امروزی است که از گردشگران مشتاق بی نظیر در کاشان میزبانی می کند.

هتل دارای اتاقهایی زیبا مجهز به امکاناتی مانند  یخچال، تلویزیون ال سی دی، اینترنت، سرویس فرنگی، ماهواره، چایساز و قهوه ساز،مبلمان و تخت خوابهای زیبا است.به علاوه هتل دارای رستوران،کافی شاپ و اینترنت در لابی است.با اقامت در این هتل نهایت لذت را از بودن در فضایی سنتی خواهید برد و احساس آرامش خواهید کرد.

برای رزرو هتل سرای عامری با تخفیف اینجا کلیک کنید.
هتل سرای عامری ها کاشان



هتل سرای عامری ها کاشان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.