هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتل 4 ستاره آلکوجلارکبان

یکی از جذابیت های هر سفری اقامت در هتلی است که لوکس و مدرن باشد و حس خاص بودن را با خود به همراه داشته باشد. از میان هتلهای استانبول یکی از هتلهای چهار ستاره و لوکس این شهر را معرفی می کنیم؛ هتلی که با رزرو و اقامت در آن به طور قطع سفری به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد خورد.
معرفی هتل 4 ستاره آلکوجلارکبان
این هتل در قلب تپنده شهر، میدان تقسیم، قرار دارد و با خود میدان تنها 50 متر فاصله دارد. قرارگیری در تقسیم دسترسی به مراکز خرید و اصلی ترین خیابان خرید شهر یعنی استقلال را برای مهمانان هتل آسان می کند. همچنین اگر علاقمند به گشت زدن در مناطق توریستی و بازدید از جاذبه های توریستی شهر هستید، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و مسجد کبود در فاصله پیاده روی پانزده دقیقه ای از هتل قرار دارند.
کلیه اتاق های هتل با دکوراسیون مدرن و بهره گیری از امکاناتی چون مبلمان شیک و راحت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ، مینی بار، حمام مجهز، قهوه سازو اینترنت وای فای در اختیار مهمانان قرار می گیرند. اتاقها دارای پنجره دو جداره بوده و چشم اندازی زیبا از شهر یا تنگه بسفر از آنها قابل تماشا است. رستوران هتل بر روی بام است و صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد. منوی رستوران نیز از غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه ای بوده و انواع نوشیدنی نیز فراهم است.

برای خرید بهترین تورهای استانبول اینجا کلیک کنید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.