هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

موبوگرام، اپلیکیشن شلوغ اما جذاب

این روزها شاید دیگر کمتر کسی تلفن همراه خود را بردارد و شماره ای بگیرد و تلفنی حرف بزند، خدا نگه دارد تلگرام و موبوگرام را که همین ارتباطات جزئی را از ما نمی گیرد.

اول وایبر آمد تا با یک پیام رسانی رایگان آن هم از طریق اینترنت فاصله های مجازی را کمتر و فاصله های فیزیکی را بیشتر کند. به این ترتیب اپلیکیشن های دیگری چون، واتس اپ، تلگرام، موبوگرام و بسیاری دیگر با امکانات فوق العاده تر و به روز تری آمدند تا کاربران بیشتری را به خود جذب کنند.

در میان تمام تمامی این اپلیکیشن ها، تلگرام از محبوبیت بیشتری برخوردار است، سرعت بالای انتقال پیام، همیشه در دسترس بودنش و امنیت بالای آن تمامی همراهان اسمارت فون ها را مجاب کرده است تا با نصب آن به یکی از کاربران تلگرام تبدیل شوند.

یک اپلیکیشن خوب همیشه رقبایی نیز دارد و اینبار نوبت به موبوگرام می رسد.

موبوگرام یا همان تلگرام فارسی آمد تا سهم بزرگی از بازار تلگرام را نصیب خود کند.

موبوگرام ساخته ی «گروه برنامه نویسی هانیستا» است که یکی از اپلیکیشن های شخص ثالث و غیر رسمی است که بر پایه ی تلگرام است که امکانات بسیار گسترده ای به آن اضافه شده است. البته برای اینکه از امکانات آن استفاده کنیف لازم است برای دانلود موبوگرام، 5000 تومان وجه نقد بپردازید. البته اگر این نرم افزار را نصب کنید می توانید موبوگرام 2 را نیز روی دیوایس خود داشته باشید.

با نصب موبوگرام پلتفرمی بسیار شبیه به تلگرام را مشاهده خواهید کرد با این تفاوت که در رابط کاربری آن تعداد زیادی پنجره مشاهده خواهید کرد. به ترتیب از سمت راست؛ پنجره ی اول به تمامی گروه ها و کانال هایی که عضو آن ها هستید اختصاص دارد. پنجره ی دوم اما شامل تمامی موارد اعم از گروه، کانال ها، گفت و گو ها و ربات های شما می شود. پنجره ی سوم به موارد برگزیده ی شما، که به واسطه ی آن می توانید یک گفت و گو، گروه و یا کانال را علامت دار کنید، اختصاص دارد.

پنجره ی چهارم و پشت بند آن، پنجره ی پنجم به ترتیب به گفت و گو های شما و گروه هایی که عضو آن ها هستید مربوط می شود. پنجره ی ششم نیز با آیکن برودکست مشخص شده و شامل کانال های عضو شده در آن است. اما پنجره ی هفتم و آخرین پنجره به بات های اضافه شده به لیست شما اختصاص می یابد که به راحتی از این طریق می توانید به آن ها دسترسی داشه باشید.

نکته ی جالبی که درباره ی موبوگرام وجود دارد حالت شبح در منوی اصلی این اپلیکیشن است که از قابلیت های جالب آن است. اگراین گزینه را انتخاب کنید، وضعیت آنلاین شما برای تمامی مخاطبانتان به صورت آفلاین نمایش داده می شود و  تمام پیا هایی که خواهده اید نیز برای مخاطبانتان به صورت خوانده نشده یعنی بدون تیک دوم، نمایش داده می شود.

در موبوگرام شما می توانید گفت و گوهای انتخابی خود را مخفی کنید و برای نمایش دوباره ی آنها، کافیست تا آیکن جست و جو را طولانی لمس کنید و گذر واژه ی مورد نیاز را وراد کنید  تائید کنید.

اینها انکانات قابل توجه موبوگرام است، اما این نکته هم قابل تذکر است که بسیاری از کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب واستفاده کرده اند، فضای شلوغ آن را نپسندیده و بلافاصله آن را پاک کرده اند. نظر شما راجع به این اپلیکیشن چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.