هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

زیباترین جزیره جهان از دید مجله ای معتبر

این دنیای پهناور آنقدر جا برای دیدن دارد که یک عمر برای سفر و گردشگری در آن کم است، هر چند که هزینه ی سفر بالا ست و انسان پر کار آنقدر مشغولیت دارد که نمیتواند در همین یک عمر خود تعداد محدودی از شهرها و کشورهای نزدیک خود را ببیند، چه رسد به جهانگردی و خرید تور!

امروز به یکی از جزیره های زیبای هاوایی می رویم که جنگل های بامبوبی فوق العاده ای دارد.

جزیره ی ماوی
جزیره ی ماوی maui یکی از شگفتی های خلقت است که جز مجموعه جزایر هاوایی به شمار می آید. این جزیره ، مقصدی  برای دوستد اران واقعی طبیعت است . جنگلهای بامبو فوق العاده ، آبشارهای بلند و پر آب،مناطق بکر و دست نخورده ،دره های عمیق و سبز همگی از نقاط گردشگری این جزیره هستند. می توانید تمام روز بر روی شن های داغ و طلایی ساحل آن دراز بکشید و یا به اعماق جنگل بروید و ناشناخته ها را کشف کنید.
اگر چه ممکن است نام این جزیره به گوش هر کسی نخورده باشد زیرا بیشتر افراد ترجیح می دهند که به اروپا با تور اروپا سفر کنند و این جزیره در آمریکا قرار دارد، اما مطمئنا هر وقت نام یک سفر شگفت انگیز به میان بیاید ماوی است که برنده می شود. این جزیره توانست برای چهاردهمین بار عنوان زیباترین جزیره ی جهان را در یکی از معتبرترین مجله های گردشگری دنیا از آن خود کند.
جزیره ی ماوی
در واقع مناطق زیادی در دنیا وجود ندارند که شما بتوانید به آنحا سفر کنید .و از همه ی روزهایتان در آنجا لذت ببرید اما ماوی اینگونه است.ماوی بدلیل زیبایی ، آب و هوای عالی ،تاریخ، سواحل تمام نشدنی ، آبشار ها و نقاط بسیار دیدنی آن مشهور است. همه ی کسانی که به ماوی سفر کرده اند ، یک جمله می گویند: ماوی بهترین است.

جزیره ی ماوی


جزیره ی ماوی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.