هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

یک دوربین عکاسی حرفه ای

اگرچه این روزها افراد اغلب با گوشی های موبایل خود عکس می اندازند، کیفیت تصویربرداری دوربین موبایل ها هیچ زمان به اندازه دوربین های عکاسی نبوده است. به نظرم، لذت عکاسی، بخصوص در سفر و از طبیعت، به دوربین عکاسی است و گوشی موبایل هیچ وقت نمی تواند جایگزین آن شود.

وقتی صحبت از دوربین عکاسی حرفه ای می شود، اولین برندی که به ذهن می رسد، Canon است. دوربین های عکاسی Canon سال هاست که جای خود را در بازار دوربین های عکاسی و در میان علاقمندان به عکاسی باز کرده است.

یکی از بهترین مدل هایی که Canon به بازار عرضه کرده، EOS-1D C است. این دوربین 18.1 پیکسل است. رزولوشن تصویر این دوربین چهار مگاپیکسل یا 4K است. بدنه این دوربین در عین مقاوت بالایش در برابر ضربه، وزن سبکی دارد. سنسور بکار رفته در این دوربین به سرعت عمل پردازش را انجام می دهد در نتیجه سرعت عکس برداری 12 فریم بر ثانیه است. در داخل دوربین کارت حافظه دوقلو CF استفاده شده است که کار ذخیره سازی را آسان می کند.

به طور کلی، Canon تمامی تلاشش را کرده تا این دوربین را از هر گونه ایرادی دور نگه دارد و تنها مسئله ای که مورد توجه منتقدان است، قیمت بالای آن است. قیمت دوربین عکاسی EOS-1D C Canon ،در حدود پانزده هزار دلار است که خریداران این دوربین را به مشتریانی خاص تبدیل می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.