هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور نمایشگاه جیتکس در دبی را از دست ندهید!

در پست "نمایشگاههای مهم فناوری اطلاعات در دنیا"اشاره ای کوتاه به نمایشگاه جیتکس در دبی کردیم.اما در ادامه ی همان پست به معرفی این نمایشگاه با عظمت می پردازیم.
اگر اهل فناوریهای نوین باشید و در خبرهای فناوری دنبال کننده ی آخرین فناوریها باشید باید با خرید تور نمایشگاه جیتکس دبی در اواخر مهرماه خود را به این شهر توریستی برسانید تا از این نمایشگاه بازدید کنید و از آخرین فناوریها سردربیاورید.
تور نمایشگاه جیتکس دبی


اما نمایشگاه جیتکس دبی هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود و نمایشگاهی برای ارائه ی آخرین فناوریهای حوزه ی آی تی سی و کامپیوتر است.این نمایشگاه با حضور کمپانیهای بزرگ حوزه ی آی تی سی برگزار می شود و آنها آخرین دستاوردهایشان را در معرض نمایش قرار می دهند.امسال هم این نمایشگاه قرار است از تاریخ 18تا22اکتبر مصادف با 26تا 30مهرماه برگزار می شود.
نمایشگاه جیتکس یا همان Gitexدر سال 1981 در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون هر ساله در این مکان برگزار می شود و به بزرگترین رویداد فناوری در خاورمیانه بدل شده است.
حال اگر علاقه به بازدید از این نمایشگاه را دارید بجنبید که تورهای نمایشگاه جیتکس دبی از شما به خوبی استقبال می کنند.آﮋانسهای مسافرتی از این فرصت بهره می برند و پیکیجهای مخصوص را ارائه می دهند که هم فال می شود و هم تماشا.هم به شهر زیبای توریستی دبی سفر می کنید و هم از این نمایشگاه با عظمت فناوری دیدن می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.