هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

لباس دکلته مدلی زیبا برای بانوان

لباس دکلته یکی از انواع لباسهای مخصوص بانوان است که بیشتر برای طراحی لباس مجلسی از آن استفاده می شود.لباس دکلته لباسی بی یقه و بی آستین است که از بالای سینه به بالا بدون پوشش باقی می ماند.از این روی در انتخاب این نوع لباس باید دقت نمود تا به تن زیبا به نظر برسد.
افرادی بهتر است به پوشیدن لباس دکلته روی بیاورند که دارای بالاتنه ی خوش فرمی هستند.اگر دارای اندامی لاغر و استخوانی هستید لباس دکلته توصیه نمی شود.
افراد باید لباس دکلته ای را به تن کنند که در قسمت بالاتنه تنگ و چسبان باشد.چراکه فیکس نبودن ان باعث می شود مدام در مهمانی درگیر این باشید که لباس به پایین حرکت نکند.اما چون قسمت بالاتنه عریان است بهتر است این لباس تا زیر زانو و کلوش باشد.این طور شکل زیباتری خواهد داشت.پایین تنه تنگ و خیلی کوتاه خیلی شکل جذاب و مناسبی نخواهد داشت.
شخصی که لباس دکلته به تن می کند باید بخش عریان بدن را به طور کامل تمیز کند و در صورت لزوم با استفاده از لوسیونهای مخصوص براق کند.استفاده از زیورآلات ست با لباس به زیبایی و جذابیت لباس دکلته در تن شما می افزاید.اگر از گوشواره های بلند و کشیده استفاده کنید بسیار جذابتر به نظر می رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 11:19

با سلام
اگه با تبادل لینک موافق هستید منو با عنوان "همراه موزیک" لینک کنید و بعد به من خبر بدید تا شما را لینک کنم.
http://hamrahvirancell.blogsky.com/
با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.