هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور مالدیو، سفری سرشار از هیجان

تور مالدیو، گزینه خوبی برای ماه عسل



برای تور ماه عسل تان، جایی بکر و خاص را انتخاب کنید. اگر مالدیو را بشناسید، این کشور می تواند آن منطقه گردشگری بکر و خاص باشد.

مالدیو کشوری جزیره ای است. دمای هوا در مالدیو در تمام فصول سال بین 24 تا 32 است. و برخلاف آفتابی بودنش، اغلب نسیمی ملایم و خنک در آن می وزد.

گردشگری مهم ترین منبع درآمد این کشور بحساب می آید. بنابراین، با اهمیت دادن به این صنعت، تلاش زیادی برای جلب رضایتمندی مسافران و افزایش تعداد تور مالدیو خریداری شده در کشورهای دیگر دارند. در این کشور هتل های متعدد با سبک های متفاوت ساخته شده که معمولا برای تمام فصول سال، رزرو هتل از چند ماه قبل انجام می شود.


رزرو هتل


بیشتر آداب و رسوم این کشور شبیه به کشورهای هند و سریلانکا است. حصیر بافی، مجسمه های چوبی، قایق هایی از پوست نارگیل و خطاطی از صنایع دستی این کشور است.
ذائقه غذایی مردم مالدیو بیشتر به سمت غذاهای دریایی سوق دارد. ماهی و ادویه جات بسیار تند، در مالدیو محبوب زیادی دارند.

آنچه تور مالدیو را برای گردشگران محبوب می سازد، سواحل زیبای این کشور و آب های زلالی است که برای شنا و قواصی مناسب هستند. اغلب هتل های این کشور بر روی جزیره های مرجانی کوچک بنا شده و مانند شهری کوچک در دل آب های اقیانوس هند هستند. علاوه بر تفریحات ساحلی، مسافران می توانند با استفاده از قایق های کوچک و هواپیماهای تفریحی، میان جزایر مختلف مالدیو سفر کنند.


گردشگری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.