هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

چه کسانی لباس دکلته نپوشند

همانطور که میدانید انتخاب لباس شب میتواند به نوبه ی خود سخت باشد. دلیل آن هم یک موضوع ساده است و آن جز این نیست که تنوع زیادی در این لباس ها وجود دارد. در کنار تنوعی که در لباسهای شب وجود دارد، هر فرد هم از فرم بدنی متفاوتی برخوردار است. شاید همین تفاوت در فیزیک افراد تنوع در دوخت و دوز را پدید آورده است.


محبوب ترین مدل لباس شب


یکی از زیباترین و محبوبتریین مدل لباس شب، لباس دکلته است. این لباس ها بالاتنه ی افراد را زیبا تر نشان میدهد و معمولا کسانی که سرشانه های زیبایی دارند این نوع لباس را تن میکنند. اما برای پوشیدن این لباس ، باید ها و نباید هایی وجود دارد. همانطور که میدانید یک لباس بسیار زیبا اگر مناسب بدن شما نباشد، شما را نه تنها زیبا نمیکند، بلکه باعث میشود جلوه تان هم گرفته شود. 


هنگامی که لباس دکلته به تن میکنید، حتما برای تزئین گردن خود اقدام کنید. اگر گردن بلندی دارید یک دستمال گردن و یا گردنبند پهن قلاده ای شما را زیبا تری میکند، اگر نه یک گردنبند ساده زیبایی سرشانه های شما را بیشتر خواهد کرد. نگاهی به پشت خود بیندازید، آیا شما پشت برآمده یا اصطلاحا قوز دارید؟ هرگز به سراغ لباس دکلته نروید. از سوی دیگر چون تمرکز این نوع لباس بر روی قفسه ی سینه است ،اگر قفسه ی سینه ی بزرگی دارید هرگز این نوع را برای لباستان انتخاب نکنید چون بالاتنه ی شما را بزرگتر نشان میدهد و بالانس فیزیکتان را بر هم میزند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.