هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

رویدادی مهم با موبایلهای سونی

آیا میدانید تنها گوشی موبایلی که صفحه نمایش آن از رزولوشن 4k بهره مند شده است، متعلق به کدام کمپانی است؟ 

موبایل سونی، روزهای پر قدرتی را به معرض نمایش گذاشته است و با عرضه ی جدید ترین گوشی موبایل سونی، به نام سونی اکسپریا z5 پریمیوم که اولین اسمارت فون با رزولوشن 4k هست، ولوله ای در بازار موبایل جهانی به راه انداخته است. دیجیاتو به بررسی ویدئویی این موبایل سونی پرداخته است که در زیر ویدئوی مربوطه را قرار دادیم.


بررسی ویدوئویی دیجیاتو 

سونی که پیشتر با عرضه ی دوربینهای عکاسی فوق قدرتمند خود، شناخته شده بود، از سنسورهای حرفه ای در طراحی و ساخت موبایلهای خود استفاده کرده است و امروز با همکاری دیجیاتو، رویدادی را برگزار میکند که IRAN 360 نام دارد.


IRAN 360 چیست؟


شاید بتوان از نام این رویداد به موضوع آن رسید. 360 در حوزه ی موبایل و تلفن همراه، به عکاسی پانوراما بر میگردد. بله درست حدس زدید. رویداد عکاسی حرفه ای از مناطق دیدنی ایران در شرف وقوع است. اما اینبار عکاسان حرفه ای دوربین های عکاسی خود را کنار گذاشته اند و با دوربینهای موبایل چون موبایلهای سونی به عکس برداری میپردازند. مسابقه عکاسی با موبایل برای کاربران عادی نیز برقرار است. یعنی اگر شما جز افرادی هستید که به عکسبرداری علاق مندید، میتوانید تصاویر خود را به دیجیاتو ارسال کنید و در صورت برنده شدن یکی از گوشیهای موبایل جدید سونی را هدیه بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.