هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور مالدیو و اقامت در هتل کرومبا آِیلند

جایی مانند مالدیو هم برای تور ماه عسل مکانی رویایی به حساب می آید و هم برای سفری برای استراحت و کسب آرامش.باید تور مالدیو را با اندکی بیشتر پول خرج کردن خریداری کنید و به منطقه ای سفر کنید که تنها در رویا می توان شاهدش بود.با سفر به این منطقه رویا به حقیقت می پیوندد و شما می توانید بهشتی ترین مناظر را در اقیانوس هند تجربه کنید.طبیعت سرسبز و بکر،دریای زلال و سواحل شنی سفید همه و همه از شما پذیرایی می کنند در مالدیو پذیرایی می کنند.

معرفی هتل 5
ستاره ی کرومبا آیلند

هتلهای مالدیو
به تنهایی جاذبه ی گردشگری به حساب می آیند.هتلها از حال و هوای استوایی برخوردار هستند و از چوب در ساخت آنها بهره برده اند.در کنار ساختار بومی استوایی هتلها مجهز به امکانات لوکس و مدرن هستند.یکی از هتلهایی که به زیبایی در کنار دریا ساخته شده است هتل 5ستاره ی کرومبا آیلند است.
این هتل زیبا در جزیره ای در شمال ماله واقع شده است و تا فرودگاه 10دقیقه با قایق تند رو فاصله دارد.این هتل دارای ساحلی رویایی با شنهای براق و سفید است که اقامت در آن را لذت بخش می کند.
اتاقهای هتل مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی،تخت خوابهای راحت و شیک،چای ساز و قهوه ساز و حمام مجهز هستند.کلیه اتاقها دارای چشم اندازی زیبا از دریا و ساحل هستند.در هتل از امکانات دیگری مانند استخر روباز،زمین تنیس،سالن بدنسازی،گشت جزیره و ماهیگیری بهره مند خواهید شد.
هتل دارای رستورانهای متنوعی است که انواع غذای ژاپنی،ایتالیایی،لبنانی و هندی را ارائه می دهند.با اقامت در هتل رویایی کرومبا آیلند از سفر با تور مالدیو نهایت لذت را خواهید برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.