هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

خبری تازه از سامسونگ گلکسی اس 7

وال استریت ژورنال امروز طی گزارشی خبر داده است که گوشی موبایل هوشمند سامسونگ به نام گلکسی اس ۷ همانند آیفون ۶ اس از صفحه نمایشی حساس به میزان فشار برخوردار خواهد بود و عرضه رسمی آن نیز به ماه مارس (اسفند/فروردین) موکول شده است.

 

این گزارش می افزاید که دستگاه مورد بحث همانند نسل پیشین خود دارای نسخه ای مشابه با پسوند «اج» خواهد بود که نمایشگر آن از لبه هایی خمیده بهره می برد و ضمناً منبعی نیز به نویسندگان ژورنال خاطر نشان کرده که بر خلاف هر دو مدل اس ۶ موبایل سامسونگ، در نمونه ی ساده یا غیر اج کهکشانی آتی، از جانب شرکت سازنده درگاه کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده.

 


همانند شنیده های گذشته وال استریت ژورنال نیز در گزارش خود تائید می کند که اس ۷ از نظر ظاهری دستخوش دگرگونی بزرگی نشده و بسیار شبیه به همان اس ۶ خواهد بود، البته در این بین یک تفاوت حائز اهمیت وجود دارد که نمی توان آن را از قلم انداخت؛ بر طبق اطلاعات موجود شرکت کره ای دوربین پرچمدار بعدی خودش را از نظر کارایی و کیفیت بهبود بخشیده و البته موفق شده برجستگی مرتبط به این ماژول در بخش پشتی دستگاه را نیز رفع کند.

 

در موبایل سامسونگ گلکسی اس ۷ می بایست منتظر حضور درگاه USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع باشیم و گمانه زنی های نیز در رابطه با مجهز بودن دستگاه به اسکنر عنبیه چشم صورت پدیرفته است. ناگفته نماند از سال ۲۰۱۴ و پیش از عرضه گلکسی اس ۵ شنیده می شود که سامسونگ می خواهد بهره برداری از فناوری مورد اشاره را در موبایل های مهم تر خود عملیاتی سازد، ولی این مهم تا به امروز محقق نشده.

 

شنیده ها حاکی از آن هستند که غول تکنولوژی کره ای بنا دارد گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را طی رویداد کنگره جهانی موبایل که اواخر ماه فوریه سال آتی میلادی برگزار خواهد شد معرفی کرده و سپس از اواسط ماه مارس عرضه ی آنها را در بازار ایالات متحده آمریکا آغاز کند.

 

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید مجهز شدن کهکشانی بعدی سامسونگ به مشخصه هایی که در بالا ذکر شد می تواند سبب رقم خوردن یک محصول موفق شود یا خیر؟

 

 منبع: دیجیاتو

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.