هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

برترین موبایل هواوی با قیمت مناسب

در کنار برندهای برتر از گوشی های موبایل، برندی از موبایل هواوی قد علم کرده است که با قیمت مناسب گوشی و امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار میدهد، توانسته از ظرف یک سال فروش خود را از 1 میلیون دستگاه به بیست میلیون برساند که این خود بک موفقیت بزرگ برای یک برند چینی است که در بازار داغ رقابت موبایل به فعالیت میپردازد. 

شرکت هواوی بعد از موفقیت نسبی که سال گذشته با عرضه ی آنر 6 به دست آورده بود، امسال موبایل هواوی با نام هواوی آنر 7 را وارد بازار کرد که امکانات آن در کنار قیمت مناسبش توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد و نام خود را در لیست بسیاری از خریداران قرار داد.



اما مشخصات آنر 7 چیست؟


این گوشی موبایل که امروز یک پرچمدار موبایل هواوی محسوب میشود، دارای صفحه نمایش فول اچ دی است و به حسگر اثر امگشت مجهز شده است. یک چیپ ست 8 هسته ای قدرتمند بر آن سوار شده است و یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن در نظر گرفته شده است. بدنه ی سرامیکی آن زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است اما ضخامت 8.5 میلی متری آن برای علاقه مندان به گوشی های نازک کمی آزار دهنده است. نمایشگر 5.2 اینچی آن در کنار وضوح تصویر فوق العاده اش با رزولوشن ۱۰۸۰ و تراکم ۴۲۴ پیکسل ، نمایشی از یک فبلت حرفه ای را به رخ میکشد و قیمت تقریبی 330 دلاری آنر 7، آن را در لیست محبوب ترین ها و برترین موبایل ها قرار میدهد. 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.