هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

از ناخنهای کاشت اینگونه مراقبت کنید

یکی از مزایای ناخن ها اینست که باعث زیبایی دست شده و می توان آنها را آراست و به سبکی که دوست داریم درآوریم. یکی از روش های آراستن ناخن های دست و پا کاشت ناخن است.


کاشت ناخن

نگاهی به روش های کاشت ناخن

در روش کاشت ناخن لایه ای نازک به روی ناخن فرد چسبانده می شود که می تواند حالت قالبی، پودری و یا ژله ای داشته باشد و بعد از آن که لایه چسبانده شد با سوهان شکل داده می شود و به شکل دلخواه درآورده می شود. البته در روش قالبی سوهان زده نمی شود.

برای مراقبت از ناخن چه کنیم و چه نکنیم

بعد از کاشت ناخن باید از آن مراقبت نمود و هر روز آن را تمیز و چک کرد بدین صورت که ابتدا دست های خود را با آب و صابون بشویید و با کمک یک برس ناخن اطراف آن را تمیز کنید. بعد از شستشو حتما دست و ناخن هایتان را به طور کامل خشک کنید. ناخن ها را بررسی کنید و از سفت بودن آنها مطمئن شوید.

اگر ناخنی شل شد حتما آنرا سفت و از نو بکارید ، هرگز ناخن شکسته را پانسمان نکنید و حتما از چسب ناخن استفاده نمایید. در هنگام انجام کارهای خانه حتما دستکش بپوشید. از نوک انگشتتان به جای ناخن خود استفاده نمایید. مراقب باشید که ناخن کاشته شده به جایی گیر نکند و هر دو یا سه ماه یکبار ناخن کاشته شده را بکنید تا ناخن طبیعی تنفس کند.

برای مراقبت بعد از کاشت ناخن پا علاوه بر موارد بالا باید به کفش خود نیز توجه کنید که کمی بزرگتر باشد و همچنان مراقب باشید تا عفونت نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.