هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

سالن حرفه ای برای کاشت ناخن حرفه ای

کاشت ناخن جز روش های زیبایی است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از آنجایی که کاشت ناخن پا یا دست نیازمند فردی کار بلد و مواد مصرفی بهداشتی و استاندارد است، هر جایی را نمی توان انتخاب کرد.
امروز می خواهیم یکی از سالن های خوب در زمینه کاشت ناخن را برایتان معرفی کنیم. برای شرق نشینان، سالن تخصصی کاشت توت فرنگی، جایی مناسب است.
کادر متخصص و دوره دیره دیده این سالن، زیر نظر مستقیم مسئول سالن کار کرده و هیچ جایی برای ایراد و اشتباه وجود ندارد.
سالن توت فرنگی، تنها خدمات ناخن انجام می دهد و در کارش حرفه ایست. در کنار کادر مجرب، استفاده از مواد استاندارد و معتبر از دیگر خصوصیات خوب این سالن است. می توان با مراجعه به سالن، تمامی محصولات را آمریکایی هستند از نزدیک دید.
شعار سالن توت فرنگی، قیمت کمتر سود بیشتر است و برای شمایی که بدنبال کاشت ناخن و ترمیم ارزان هستید، سالن توت فرنگی قیمت هایی فوق العاده عالی دارد.
هزینه کاشت ناخن از 60 هزار تومان برای پودر معمولی شروع می شود. کاشت جدید گریم هم 100 هزار تومان است. هزینه ترمیم برای کاشت های معمولی از 18 تا 25 هزار تومان و ترمیم گریم، 50 هزار تومان است. هزینه کاشت ناخن پا، 30 هزار تومان است.
تیم خلاق توت فرنگی در بخش طراحی، فقط مسئول طراحی ناخن شما هستند. شما می توانید از میان هزاران مدلی که وجود دارد، با توجه به بودجه و سلیقه تان، بهترین و تمیزترین دیزاین را تحویل بگیرید.
آدرس سالن توت فرنگی: تهرانپارس، خیابان 154 شرقی، ساختمان طلایی ، طبقه 4، واحد 14
برای دسترسی به این سالن اگر شرق تهران را خوب نمی شناسید کافی است از مترو تهرانپارس استفاده کنید. با 5 دقیقه پیاده روی، به این سالن خواهید رسید.
شماره تماس مسئول سالن : خانم فراهانی 09125178191

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.