هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تلویزیون ال جی با رزرولوشن 4K

تا چندی پیش تلویزیونها از رزرولوشن 4K برخوردار بودند که سال گذشته در نمایشگاه CES برای اولین بار از آن رونمایی شد.اما حالا باید با  تلویزیونهایی با رزولوشن 8K آشنا شوید.شرکت ال جی در سال  2016از اولین تلویزیون ال جی با رزولوشن 8Kرونمایی می کند.
این مدل تلویزیون ال جی UH9800 نام دارد این شرکت کره ای هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان عرضه ی این محصول رویایی منتشر نکرده است.اما باید گفت این تلویزیون 98 اینچ خواهد بود و قیمت تلویزیون ال جی با این رزولوشن و این اندازه 130هزار دلار خواهد بود.
اگر دلتان می خواهد تلویزیونی با این رزولوشن را خریداری کنید،نگران قیمت بالای این مدل نباشید،چراکه سال جدید تلویزیونهای 8K پیشرفت چشمگیری خواهند کرد و مدلهای ارزانتری از آن طراحی و وارد بازار می شود.از دو مدل دیگر می توان به UH8500 (55 تا 75 اینچ) و UH9500 (55 تا 86 اینچ) اشاره کرد که هر دو از رزولوشن 8K برخوردار هستند و مجهز به قابلیت مشتری پسند Color Prime Plus هستند. این قابلیت فیلتر ها و فسفرهای LCD را ترکیب می کند که حدوداً 90 درصد از دامنه رنگ سینمای دیجیتالی را به آن می بخشد. علاوه بر این دو مدل، UH7700 رده پایین تر (49 تا 65 اینچی) قابلیت خاص "True Black" یا مشکی واقعی را دارد که در نواحی مشکی رنگ روشنایی و درخشش تصویر را می گیرد و کنتراست را بهبود می بخشد، همچنین گزینه Contrast Maximizer که همانطور که از اسمش پیدا ست کنتراست را به حداکثر می رساند. مدل UH9500 برای کسانی مناسب است که به طراحی دستگاه بسیار اهمیت می دهند، چرا که با قطر 0.22 بدنه بسیار باریکی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.