هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل سفید کنار بندر انزلی با تخفیف

اگر قصد سفر به بندر انزلی را دارید و میخواهید هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل سفید کنار بندر انزلی است. اما چرا؟ برای پاسخ دادن به این پرسش ادامه ی مطلب را بخوانید.



در ابتدا باید بگوییم که هتل سفید کنار بندر انزلی یکی از هتلهای 4 ستاره ی این شهر است. این هتل در استان گیلان ، بندر انزلی و در کیلومتر پنج جاده آستارا ساخته شده است. همجواری آن با دریای خزر و تالاب بندر انزلی، و همچنین قرار گیری آن در نزدیکی جنگل سبب شده است چشم انداز بسیار زیبایی نصیب مسافران شود. 



در این هتل 91 اتاق دو و سه تخته ساخته شده است و ۷ باب سوئیت،۲۴ واحد ویلایی دارد. همچنین در هتل سفید کنار بندر انزلی رستوران، کافی شاپ، استخر سرپوشیده ، فروشگاه، ارایشگاه ، گیم شاپ ،زمین فوتبال ،زمین والیبال ،پارک مخصوص کودکان  ساخته شده است تا مسافران بتوانند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل سپری کنند. 


و اما در کنار این امکانات ، سفید کنار بندر انزلی شامل تخفیف ویژه ی هتلها شده است، سایت رزرو هتل آرمان سفر برای این هتل تخفیف 6 درصدی در نظر گرفته است. اگر مایل به رزرو این هتل بودید، بر لینک مشخص شده کلیک کنید و از این تخفیف ویژه استفاده کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
سحر خانمممممممم شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 14:36 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
8951

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.