هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی هتل Gold Tulip Hotel

اگر تور نوروزی برزیل را خریده اید، و بدنبال اقامت در هتلی هستید که هم امکاناتش خوب باشد و هم دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر داشته باشد، هتل گلدن تولیپ می تواند گزینه خوبی باشد. این هتل در شهر پایتخت برزیل است و شهرت زیادی میان گردشگرانی که چندین بار به با تور برزیل سفر کرده اند، دارد.
پایتخت برزیل به بخش های مختلف تقسیم شده است. هتل گلدن تولیپ در بخش شمالی هتل ها و گردشگری شهر قرار دارد: یعنی در نزدیکی دریاچه  زیبای Paranoá با مناظر حیرت انگیزش. همچنین کاخ Palacio Alvorada که محل زندگی رئیس جمهور برزیل است در نزدیکی این هتل قرار دارد. برای رسیدن به مرکز شهر و بازدید از آثار تاریخی و مراکز اصلی خرید تنها 10 دقیقه زمان لازم است. همچنین ترانسفر فرودگاهی با ماشین حدود 15 دقیقه طول می کشد.
این هتل به شکل  448 آپارتمان است که همگی با دکوراسیونی لوکس چیده شده اند. لابی هتل پذیرش و ترخیص 24 ساعته دارد. در هر آنچه مهمانان نیاز داشته باشند در هتل گلدن تولیپ تامین شده است : سالن ورزشی، رختکن مجهز به لاکرهای شخصی، صندوق امانات، تالار کنفرانس، صرافی، آرایشگاه، اتاق بازی و پرستار کودک. همچنین رستوران بین المللی، بار و کلوب و مرکز خرید در این هتل وجود دارد. خدمات لاندری و روم سرویس 24 ساعته در اختیار مهمانان است. حتی اگر شما سفری تجاری به برزیل دارید، این هتل اتاق کنفرانس و ملاقات با ظرفیت پنجاه نفر، یک مرکز تجارتی و دسترسی به اینترنت پرسرعت WLAN در اختیارتان میگذارد.
تمام اتاق ها دارای حمام اختصاصی و سشوار هستند. تخت های دابل یا کینگ سایز در تمامی اتاق ها به چشم می خورد. از دیگر امکانات هتل می توان دو خط تلفن با ویس میل، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، سیستم های فای، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق و مینی بار را می توان نام برد. همچنین وسعت اتاق ها که بیشتر شبیه به سوئیت هستند، آشپزخانه ای کوچک، نشیمن، و میز کار را ممکن کرده است. فضای هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز است.
هتل گلدن تولیپ یک استخر کودک و دو استخر بزرگسال دارد. سالن ورزشی هتل سانس های ایروبیک توسط مربی مجرب برگزار می کند. لانژ حمام آفتاب، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ ریلکسی، زمین تنیس و پینگ پونگ نیز جز دیگر امکاناتی است که هتل گلدن تولیپ به مهمانانش پیشنهاد می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.