هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

پرچمداران 2016سامسونگ رونمایی شدند!

بالاخره شرکت سامسونگ طی برگزاری کنگره ی جهانی موبایل بارسلون از بهترین گوشی سال خود رونمایی کرد.مدتها حرف و حدیثهایی درباره ی  موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج به میان بود و پیش بینی های بسیاری درباره ی این دو محصول ارائه می شد که بالاخره با رونمایی رسمی از دو پرچمدار سامسونگ به این حرفها پایان داده شد.
دوم اسفند طی مراسمی در بارسلون سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج به جهان معرفی شدند.ظاهر هر دو دستگاه که بسیار تو دل برو است،البته فرق چندانی با گلکسی اس 6 ندارد.اما بدنه ی دستگاه با ظرافت خاصی به سمت لبه های آن خم شده است تا دست گرفتنش راحت تر باشد.
از مشخصات این دو محصول که قبلا اطلاعاتشان درز پیدا کرده بود باید به بدنه ی ضد آب، نمایشگر Quad HD AMOLED 5.1 اینچی،چیپست قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 ، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری در نور کم،حافظه ی قابل ارتقا تا 200گیگابایت و باتری پرتوان 3000میلی آمپری اشاره کرد.
مشخصات اصلی پرچمدار جدیدسامسونگ


حالا پس از معرفی رسمی پرچمدارن قدرتمند سامسونگ باید منتظر انتشار رسمی آنها باشیم.پیش فروش آنها از 4 اسفند یعنی همین امروز آغاز می شود و دستگاه به طور رسمی در 21اسفند وارد بازار جهانی می شود.درباره ی قیمت دومدل گوشی بعدا به شما خواهیم گفت.اما قیمت این دو محصول هر چقدر هم که باشد،حتما بدو ورودش به بازار شما جز اولین نفراتی خواهید بود که به خریدش اقدام می کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.