هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور نوروزی یونان

سفرهای نوروزی از بهترین سفرهای هر سال هموطنان ایرانی می باشد، تورهای مسافرتی متنوعی در لیست تورهای نوروزی قرار دارند. تورهای داخلی و خارجی که گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. هر یک از این تورها علاقه مندان خاص خود را دارا می باشد. در این میان تور گردشگری کشور یونان از جذابیت و کشش خاصی در میان توریست ها برخوردار است. این روزها که شیوع ویروس زیکا جامعه جهانی را نگران ساخته، می توان اطمینان داد که کشور یونان از خطر این ویروس در امان مانده است.

شهر باستانی آتن، مهد فرهنگ و هنر و تمدن باستانی با 3400 سال قدمت یکی از دیدنی ترین شهر های جهان محسوب می شود. آثار معماری سنتی و معماری بیزانس را با ورود به این شهر لمس خواهید کرد. 

از جاذبه های گردشگری شهر آتن می توان به تپه آکروپلیس یا ارگ آتن، معبد پارتنون، آگورای باستانی آتن شامل بارگاه پریستایل، انیکرونوس، مینت، هلیایا و کولونوس، معبد عظیم زئوس، باغ ملی آتن، میدان سینتاگما، کرامیوس، گالری ملی هنر و موزه الکساندر، معبد هفستوس، موزه آکروپلیس و ... اشاره کرد.

تور نوروزی یونان و شهر آتن برای نوروز امسال، سفری به یاد ماندنی و هیجان انگیز مانند سفر در طول زمان را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.