هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

مقایسه دو ابر قدرت، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6

در این مطلب قصد داریم به مقایسه گوشی بپردازیم، دو گوشی موبایلی که از بهترین های بازار محسوب میشوند و از ابر قدرت های کمپانی سامسونگ محسوب میشوند. احتمالا با پیگیری اخبار فناوری از معرفی بهترین گوشی سامسونگ باخبر شده اید. این گوشی که سامسونگ گلکسی اس 7 نام دارد در حال حاضر پرچمدار خانواده ی خود است. 



در این مطلب به تفاوت های سری 7 با سری 6 این گلکسی های اس خواهیم پرداخت ، پس با ادامه ی مطلب ما را همراهی کنید.

اگر جست و جویی در تصاویر اینترنتی برای دیدن عکس هایی از سامسونگ گلکسی اس 7 باشید، با تصاویر نسبتا مشابهی از اس 6 مواجه خواهید شد، اما این بدین معنی نیست که سری اس 7 هیچ گونه تغییری را پذیرا نبود. 

در پشت این دستگاه منحنی ایجاد شده است که اس 6 فاقد آن بوده است، این برآمدگی برای ارگونومی بیشتر پدید آمده است. البته همین منحنی سبب شده است تا ضخامت دستگاه بالارود و بر وزن آن افزوده شود. دکمه ی هوم سری اس 7 نیز نرم تر از گلکسی اس 6 شده است تا کاربری آسان تر شود.

اما سامسونگ برای سری جدید اس همان صفحه نمایش قبلی که صفحه نمایش 5.1 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بود، را استفاده کرده است. اتفاق جدیدی که در این سری افتاده است، استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش همیشه روشن است که میتواند ساعت، تاریخ و سایر نوتیفیکیشن ها را با نور پایین تر در اختیار کاربران قرار دهد. 

سامسونگ دوباره در این سری از پردازنده ی اکسینوس استفاده کرده است و اس 7 را به تراشه اکسینوس 8 به همراه 4 گیگ رم مجهز کرده است و البته شاهد بازگشت اسلات کارت حافظه ی میکرو اس دی در اس 7 هستیم.

اما دوربین اصلی آن از16  مگاپیکسل به 12 کاهش داده شده است، با این تفاوت که سامسونگ تمرکز خود را بر روی کیفیت و عملکرد بهتر دوربین گذاشته است چرا که دیافراگم لنز f/1.7 است که این خود پیشرفت بسیاری محسوب میشود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.