هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

همکاری علی لهراسبی با ساسی مانکن+ دانلود

قبل ها برای گوش دادن به یک موسیقی باید به کاست ها و یا پیش تر به صفحات گرامافون پناه میبردیم. امروز خرید گوشیهای موبایل هوشمند، کار را آسان کرده اند و با پرداخت اندک هزینه بابت قیمت گوشی هوشمند ، میتوانید لیستی از موسیقی ها را درون موبایل با خود به همراه داشته باشید.

شاید در قدیم تعداد خواننده ها آنقد زیاد نبود و ترانه ها به سرعت منشر نمیشدند، اما در عصر امروز، روزانه تعداد زیادی ترانه تولید میشوند که محصول خواننده های معروف و حتی زیر زمینی است.




اما امروز به شما خبر از همکاری یکی از خواننده های معروف را میدهیم که با یک خواننده ی زیر زمینی سابق ترانه ای را منتظر کرده اند.

علی لهراسبی که پیشتر، با همکاری با شادمهر عقیلی برای مدتی ممنوع الکار شد و سر و صدایی به پا کرد، امروز با انتشار ترانه ای با همکاری ساسی مانکن، در دنیای موسیقی خود موجی جدید را به راه انداخت.

این ترانه که " مطمئنم " نام دارد، جدیدترین اثر علی لهراسبی اسن که شعر و ملودی آن از " ساسان یافته " است. این همکاری در حالی اتفاق افتاده که «ساسان یافته» سالهاست که از ایران خارج شده و در کشورهایی چون ترکیه و آلمان به سر می‌برد و کنسرت‌هایی را نیز روی صحنه برده است.

لینک دانلود:

دانلود آهنگ مطمئنم علی لهراسبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.