هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

گوشی موبایل هوآوی آنر 4C دو سیم کارته


شرکت هوآوی در سال 2015 میلادی، گوشی آنر 4C را معرفی کرد. این محصول برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید یک گوشی زیبا با مشخصات سخت ‌افزاری قدرتمند  و قیمت متوسط هستند، مناسب است. قیمت گوشی موبایل هوآوی آنر 4C در حدود 520 هزار تومان است. با خرید قاب یا گارد و محافظ صفحه گلس، قیمت گوشی 50 هزار تومانی بیشتر میشود.
در نگاه اول به آنر 4C می ‌توان دریافت که این مدل شباهت زیادی با نسل های گذشته‌ خود دارد و خیلی شبیه به آنر 4X  است.  برای مثال هر دو محصول دارای قاب پلاستیکی بافت ‌دار، موقعیت یکسان دوربین اصلی و لبه‌ های مسطح هستند. گوشی میان ‌رده آنر 4C، ضخامت 8.8 میلی ‌متری و 162 گرم وزن دارد . جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب است.  آنر 4C در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی معرفی ‌شده.
این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی با تکنولوژی IPS و وضوح تصویر 720 × 1280 پیکسلی است. همچنین این نمایشگر تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ را ارائه می ‌دهد. سخت ‌افزار این محصول را تراشه‌ 64 بیتی Kirin 620  تشکیل می ‌دهد که در خود، یک پردازنده‌ هشت هسته ‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز و رم دو گیگابایتی را جای داده است. هشت گیگابایت حافظه‌ داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با  کارت حافظه‌ microSD  قابل ارتقا است.
آنر 4C دو سیم ‌کارته است و هر دو سیم‌ کارت آن از شبکه‌ 3G  پشتیبانی می‌ کنند.  دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED بر قاب پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش این گوشی قرار گرفته است. برای آنر 4C اندروید کیت کت (4.4.2) در نظر گرفته شده است. هوآوی برای این گوشی خود یک باتری غیرقابل ‌تعویض لیتیوم یونی با ظرفیتی برابر با 2550  میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.