هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

گوشی سامسونگ گلکسی J2 دو سیم‌ کارت

گوشی "سامسونگ گلکسی J2 دو سیم‌ کارت" (Samsung Galaxy J2 Dual SIM) یکی از میان‌ رده‌ هایی است‌ که با داشتن نمایشگری باکیفیت، سخت ‌افزاری قابل قبول، پشتیبانی از دو سیم ‌کارت و شبکه‌ 4G و یک باتری که می ‌تواند تا 11 ساعت کار کند، از کیفیت و بازه‌ قیمتی مناسبی برخوردار است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی J2 دو سیم‌ کارت، 500 هزار تومان است.
پنل‌ های اولد با فناوری سوپر امولد را در این گوشی‌ میان ‌رده‌ سامسونگ هم می توان دید. برای این گوشی از نمایشگری با تراکم 234 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ 4.7 اینچ استفاده شده است. این نمایشگر مصرف پایینی دارد و با رزولوشن نسبتا پایینش می ‌تواند برای بازی ‌کردن مناسب باشد؛ اما شاید هنگام وب‌ گردی ، خواندن و دیدن محتوا کمی با زحمت باشد. سامسونگ برای این میان‌ رده از تراشه اختصاصی‌اش استفاده کرده است. اگزینوس 3475 که با پردازنده‌ اصلی 4 هسته ‌ای و پردازنده‌ گرافیکی مناسبش برای بازی‌ های نسبتا سنگین مناسب است.
همچنین یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌ داخلی که امکان افزایش آن تا 128 گیگابایت دیگر به کمک کارت حافظه‌ جانبی وجود دارد، پشتیبانی از دو سیم‌ کارت ، پشتیبانی از شبکه‌ 4G و رادیوی FM از دیگر مشخصات سخت‌ افزاری گلکسی J2 هستند. باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی، با توجه به نمایشگر و تراشه‌ کم ‌مصرفش، برای تامین انرژی گلکسی J2 کافی است. این باتری می‌تواند انرژی لازم برای حدود 11 ساعت مکالمه مدام را فراهم کند. همچنین دو دوربین با سنسور‌های 5 و 2 مگاپیکسل برای این گوشی در نظر گرفته شده است که برای رفع نیاز‌های معمولی مناسب هستند. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و  وزن 122 گرمی دارد. این گوشی با نسخه 5.1.1 اندروید لالی‌ پاپ کار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.