هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تجربه یک اقامت لاکچری

معرفی هتل بومونتی استانبول
هتل و مرکز کنفرانس هیلتون بومونتای در قلب منطقه بومونتای شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل مجموعه ای بی نظیر از باغ های رنگارنگ، استخرهای سرپوشیده و روباز را در خود جای داده است و در فضای آرامش بخش و زیبا از مهمانانش پذیرایی می کند.
این هتل هم برای تجار و هم برای کسانی که به قصد تفریح به استانبول سفر می کنند، جای مناسبی است. البته از آنجا که این هتل، هتلی 5 ستاره است، هزینه رزرو آن هم نسبتا بالا است ولی ارزش یکبار امتحان را دارد.
829 اتاق و سوئیت مجلل است .تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل دارای تهویه مطبوع، مینی بار، خط تلفن، ماهواره، روم سرویس 24 ساعته، و حمام مجهز هستند. حمام ها دارای وان و دوش آبگرم و نیز سشوار، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است. از پنجره های دیواری اتاق ها می توان مناظری زیبا از شهر را تماشا کرد. از جمله امکانات دیگر هتل می توان به پارکینگ رایگان و کرایه اتومبیل،  صرافی و خدمات کانسیرج ، بوتیک و پذیرش هتل 24 ساعته اشاره کرد.
مهمانان همچنین می توانند از سالن ورزشی مجهز هتل استفاده کنند و در مجموعه اسپا، سونا و حمام ترکی، ریلکسیشن لذت بخشی را تجربه نمایند.
این هتل از ایستگاه متروی شیشلی (Sisli) دو کیلومتر، از محله تکسیم 3.5 کیلومتر و از فرودگاه آتاتورک استانبول 30 کیلومتر فاصله دارد. 
رستوران های «هیلتون بومونتی استانبول» در تمام طول روز فعالند و منویی محلی و بین المللی دارند. رستوران Cloud 34 واقع در طبقه سی و چهارم این هتل، نمایی زیبا از شهر را پیش چشم قرار می دهد و مهمانان هتل می توانند در آنجا انواع نوشیدنی های جدید را نوش جان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.