هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

اصول برند سازی


عمده ی مصرف کنندگان تمایل دارند محصولی را خریداری کنند که اصطلاحا برند است.در اصل طی پروسه ی برند سازی یک نام محبوب دل همگان شده است تا به سمت خرید آن کشیده بشوند. اما برند و برند سازی مفهومی فراتر از این تعریف ساده ای است که همگان در ذهن دارند. برند یک واژه و نام تجاری است که توانسته کاملا جای خود را در ذهن عموم مردم باز کرده و در خاطر آنها هک شود.

در دنیای پر رقابت امروز برای داشتن یک تجارت موفق باید دارای یک نام شناخته شده بود که فلسفه ی برند سازی نیز همین است.صاحب یک برند موفق شدن دیگر شما را از تبلیغات گسترده بی نیاز می کند چراکه همه محصول شما و نام شما را به خوبی می شناسند.

اما در برند سازی باید به نکات بسیاری از جمله جنبه های تصویری و حتی جنبه های شنیداری برند توجه بسیاری کرد.شرکتهای موفق در عرصه ی جهانی حتی به تلفظ نام برند خود در زبانهای مختلف توجه کرده اند تا توانسته اند جهانی شوند.اهمیت این موضوع حتی به اندازه ی کیفیت خدمات آن برند است.یکی از برندهای معتبر جهانی کوکاکولا است که به تلفظ آن در زبانهای مختلف دنیا توجه بسیاری شده است.اما در ادامه به دیگر نکات مهم در انتخاب نام تجاری یا همان برند اشاره می کنیم:


ادامه در لینک زیر:


نکات مهم در انتخاب نام تجاری در برند سازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.