هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

Mesa 2، یک تبلت قدرتمند

یک تبلت بسیار قدرتمند که از سیستم عامل 10 پشتیبانی میکند و توانسته است تمامی استانداردهای IP68  را دریافت کند، معرفی شد. این تبلت محصول کمپانی Juniper Systems است و در مقابل گرد و غبار، ضربه و آب و حتی در شرایط بسیار سخت میتواند از خود مقاوت بسیار بالایی نشان دهد. نام این تبلت پر قدرت Mesa 2 است. 



Mesa 2 که در سخت ترین شرایط پایداری منحصر به فردی دارد، از تمامی استاندارهای ارتش بهره مند شده است و این در حالیست که شما هر آنچه را که از یک کامپیوتر انتظار دارید را در اختیارتان خواهد گذاشت.




تبلت Mesa 2 از یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزرولوشن ۸۰۰×۱۲۰۰ و تراکم ۲۰۶ پیکسل در اینچ بهره مند شده است. همچنین این دستگاه به پردازنده ی اتم اینتل مجهز شده است و 4 گیگابایت حافظه ی رم آن را همراهی میکند . Mesa 2 قابلیت پشتیبانی از شبکه ی اینترنتی پر سرعت  4G LTE را دارد ضمن اینکه یک باتری 15 ساعته به عنوان منبع تغذیه آن در نظر گرفته شده است.

به گفته ی کمپانی مذکور، علاقه مندان به این تبلت میتوانند هم اکنون این تبلت قدرتمند را سفارش دهند. البته قیمت دقیق این محصول مشخص نیست و برای اطلاعات بیشتر میبایست مستقیما با بخش فروش این شرکت تماس حاصل شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.