هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل SeaLight

منطقه  ساحلی کوشی آداسی همانند نگینی در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته و در نوار ساحلی دریای اژه می درخشد. این شهر با سواحلی آرام و مناظری زیبا شناخته می شود و تفریحات آبی و استراحت در سواحل آرامش، دلیل اصلی خرید تور ترکیه و  سفر گردشگران به کوشی آداسی است. در سفر به کوشی آداسی با رزرو هتلهای ساحلی می توان اوج لذت و آرامش را تجربه کرد.در میان هتل ساحلی و زیبای این منطقه، هتل  سی لایت جذابیت خاصی دارد و به طور قطع می تواند اقامت راحتی را برای گردشگران تور ترکیه فراهم نماید. بگذارید این هتل را برایتان معرفی کنیم.
هتل پنج ستاره سی  لایت کوشی آداسی
هتل و تفرجگاه سی لایت در سواحل زیبای دریای اژه در فاصله ی 72کیلومتری فرودگاه ازمیر و  5کیلومتری مرکز شهر کوشی آداسی واقع شده است.این هتل زیبای 5ستاره دارای فضای سبز مملو از درختان سر و باغهای خرم  است که به آرامش و دلپذیری فضای هتل افزوده اند.این هتل تقریبا نوساز در سال 2007 با 465 اتاق و امکانات مدرن روز به بهره برداری رسید.
هتل سی لایت دارای 465 اتاق شامل ۲۵۵ اتاق استاندارد، ۴۵ اتاق فامیلی روم، ۸۰  سوپریور، ۷ کورنرسوئیت، ۸  اتاق دولوکس، ۲۲ اتاق ماه عسل است.امکاناتی مانند تخت خواب و مبلمان راحت،سیستم تهویه ی مطبوع،بالکن با چشم انداز دریا،حمام خصوصی مجهز،تلویزیون و اینترنت وای فای اقامت در هتل را دلچسب تر می کند.دکوراسیون و رنگهای به کاربرده شده در تزئین اتاقها بسیار آرامشبخش است.اما در کنار اتاقهایی زیبا و راحت هتل امکانات رفاهی دیگری نظیر زمین تنیس،‌ مرکز آبگرم لوکس، حمام ترکی،‌حمام بخار فنلاندی، سونا ، باشگاه بیلیارد،سه استخر روباز و ساحل شنی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. به علاوه هتل از رستورانهای متنوعی برخوردار است که  انواع غذاهای ایتالیایی و چینی و بین المللی را با بهترین کیفیت ارائه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.