هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

جزیره ی سنتورینی در یونان

سفر به کشور باستانی و با قدمت یونان سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. اگر تور کشتی کروز یونان را برای سفر به این کشور برگزینید، لذت سفر دو چندان خواهد شد.
کشور یونان با قرار گیری در محل وصل سه قاره ی آسیا، اروپا و آفریقا یک کشور مهم به لحاظ سیاسی و تاریخی ست. سراسر این کشور پر از بناهای باستانی و دیدنی های جذاب می باشد اما جزایر یونان از برترین جاذبه های گردشگری این کشور کهن هستند.

به عنوان مثال جزیره ی سنتورینی در 200 کیلومتری یونان، در میان دریای اژه واقع شده است. این جزیره مکانی بسیار زیباست و خانه های فوق العاده تماشایی دارد. به حدی که یکی از عوامل شهرت این جزیره خانه های خوش رنگ سنتورینی می باشد.
هر ساله خیل عظیمی از توریست ها به جزیره ی سنتورینی هجوم می آورند. و برای هر کس که به خاک یونان وارد شود، بازدید از جزیره ی سنتورینی یک تجربه ی متفاوت از دیگر دیدنی های این کشور باستانی خواهد بود.

مسیر سفر با تور کشتی کروز یونان به خودی خود جالب و هیجان انگیز خواهد بود. از بندر استانبول سفر آغاز شده و به جزایر یونان خواهید رسید. اما در میان تمام ایستگاه هایی که توقف می کنید، جزیره ی سنتورینی با همه متمایز خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.