هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تیر نهایی برای فست فود بازها

آیا میخواهید با امپراطور فست فود ها آشنا شوید؟ به فست فود تیری فود بروید و خوشمزه ترین فست فود ها را در آن میل کنید. این فست فود در خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی قرار گرفته است، درست در یکی از محله ی بسیار پر رفت و آمد تهران که بسیاری از افراد روزانه به این منطقه میروند.

شما در این فست فود با انواع پیتزاها و ساندویج های خوشمزه رو به رو میشوید که از بهترین مواد اولیه تهیه میشوند. ادویه ها، مواد اولیه و تمام چیزهایی که برای سرو غذا لازم است از ساده ترین ها تشکیل شده است، اما ترکیب آنها در کنار یکدیگر به شیوه ای خاص، طعمی متفاوت و لذیذ را به ارمغان می آورد.

البته این رستوران جایی برای پذیرایی از مراجعینش را ندارد و معمولا مشتریان، غذا را سفارش داده و در جایی دیگر میل میکنند که این هیچ چیز از لطف و طعم دلنشین غذاهای فست فود تیری کم نمیکند. به همین علت هیچ گونه مالیات بر ارزش افزوده و حق سروی بر ورت حساب شما افزوده نخواهد شد.

اگر گذرتان به خیابان شلوغ مطهری افتاد، حتما برای صرف غذا، فست فود تیری را امتحان کنید و به جای نشستن بر روی میز و صندلیهای رستورانی، فست فود محبوبتان را در خانه و کنار خانواده میل کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.