هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

غار کارائین در آنتالیا

یکی از شهر های توریستی و دیدنی ترکیه, آنتالیا می باشد. در آنتالیا روز ها و ساعت هایی پر از ماجراجویی و هیجان را می توانید تجربه کنید. آنتالیا شهری زیبا و پر از جاذبه ای طبیعی برای گردشگری می باشد. اگر با تور آنتالیا به سوی ترکیه سفر می کنید, حتما از غار کارائین نیز دیدن نمایید.

مجموعه ی غار های کارائین در زمان های قدیم منطقه ای مسکونی بوده است ولی امروزه به منطقه ای حفاظت شده تبدیل شده است. غار کارائین یکی از بزرگترین مجموعه غار های ترکیه می باشد. این غار دیدنی و زیبا در 27 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. در داخل این غار اشیا های زیادی همچون ابزار شکار حیوانات که از عاج و سنگ ساخته شده است پیدا شده که امروزه در موزه ی تاریخی تمدن آناتولی نگهداری می شود. 



تاریخ شناسان و باستان شناسان پس از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده اند که دریاچه ای در این منطقه وجود داشته است که پوشیده از سنگ های تراورتن آهکی است. امروزه این غار در لیست آزمایشی میراث جهانی یونسکو قرار دارد. یک ورودی جدا در این غار قرار دارد که با نور خورشید روشنایی و جلوه ی خاصی به دست می آورد. در ادامه ی این ورودی 3 تالار به هم پیوسته قرار دارد. از طریق این سایت http://www.parmidatours.com/tour/antalya  می توانید تور آنتالیا را پیگیری کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.