هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

مدیریت محیط طبیعی

کلیه ی کارکردهای کسب و کاری از ملاحظات محیط طبیعی یا تلاش برای کسب سود تاثیر می گیرند. با وجود این، هم کارکنان و هم مصرف کنندگان به طور ویژه از شرکت هایی که بیش ازآنچه که به محیط طبیعی می دهند، از آن میگیرند، بدشان می آید. به همین ترتیب، مردم به طور ویژه از شرکت هایی که عملیات خود را به نحوی انجام می دهند که یه جای آن که به محیط طبیعی لطمه بزند، آن را ترمیم می کند، سپاسگزار هستند اما شمار فزاینده ای از کمپانی ها به این دلیل به اجرای مقررات سخت تر زیست محیطی تن می دهند که از نظر اقتصادی توجیه و معنا ندارد.

چالش بوم شناختی که کلیه ی سازمان ها با آن مواجهند، مدیران را ملزم میکند استراتژی هایی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی و تحت کنترل درآوردن آلودگی تدوین کنند. مسائل محیط طبیعی شامل آسیب رسیدن به لایه ی اوزون، گرم شدن کره ی زمین، از بین رفتن جنگل های بارانی، انهدام زیستگاه های طبیعی، حمایت از گونه های درخطر نابودی، توسعه ی محصولات و بسته های تجزیه پذیر در محیط، مدیریت باطله ها، هوای پاک، آب سالم، فرسایش، انهدام منابع طبیعی و کنترل آلودگی می شود. شرکت ها به میزان فزاینده ای به توسعه ی خطوط تولیدمحصولات سبز اقدام می کنند که در محیط قابل تجزیه هستند و از محصولات قابل بازیابی تولید شده اند. محصولات سبز فروش خوبی دارند.

آیا کمپانی ها به هنگام استخدام دانشجویان آموزش زیست محیطی آنها را در نظرمی گیرند؟

وال استریت جورنال گزارش میدهد که کمپانی ها فعالانه آموزش زیست محیطی کارکنانی را که استخدام م کنند، مد نظر قرار می دهند. یک تحقیق جدید گزارش داد که 77 درصد از مسئولان استخدام کارکنان شرکت ها در آمریکا گفته اند. " مهم است دانشجویانی استخدام کنیم که نسبت به مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی خود آگاه باشند" طبق گفته ی رئیس " حکوکت گری بنگاه " کمپانی فورد موتور، : " ما داشنجویانی میخواهیم که به ما در یافتن راه حل برای مشکلات اجتماعی کمک کنند و ما در استخدام دانشجویانی با این مهارت ها با بازرگانی در  حال حاضر فاقد آموزش زیست محیطی برای شرکت ها در کلیه ی جنبه های برنامه ی درسی اصلی خود، و نه صرفا در برخی درس های اختیاری خاص هستند . این انستیتیو گزارش می دهد که از جمله دانشگاه تگزاس ،دانشگاه نورث کارولاینا و دانشگاه میشیگن ، در ارائه درس های زیست محیطی در برنامه های آموزشی خود پیشتازند.

کمپانی ها امروزه برای استخدام آن دسته از دانشکده های بازرگانی را مد نظر قرار می دهند که از بهترین برنامه های زیست محیطی برای آماده کردن اثربخش تر دانشجویان جهت دنیای کسب و کار برخوردارند. کمپانی ها دوست دارند فارق التحصیلان این دانشگاه ها را به استخدام در آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.