هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بلده شهرستانی در شمال کشور

اگر به یک ایرانگردی تمام عیار می اندیشید، اما فرصت کافی برای ترتیب دادن یک سفر دورهمی ندارید؛ نگران نباشید چیزی به تعطیلات نوروز نمانده است و شما میتوانید در این ایام با مراجعه به سایت آرمان سفر و رزرو یک هتل خوب با قیمت مناسب، یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.
شهرستانی که قصد معرفی آن را داریم در خطه ی شمالی کشور قرار گرفته است و از طبیعت فوق العاده ای برخوردار است. با بلده آشنا شوید.
این شهرستان سرسبز و زیبا از دیدنی ترین مناطق شمال ایران می باشد. از جاده ی چالوس که 55 کیلومتر فاصله بگیریم به شهرستان بلده می رسیم. این شهرستان با داشتن 22 روستا یکی از پرجمعیت ترین نقاط شمالی کشور می باشد.

ناصرالدین شاه نیز در خاطرات خود از سفر به بلده بسیار سخن گفته و زیبایی های این منطقه را ستوده است.
از جمله روستاهای به نام این شهر می توان دویلات، نج، زرین کمر، مزید، چل رود، کلیک، سادات محله، مرچ، ورزن، یالرود، حطر، کمر رود، بردون، سر اسب، بطاهر کلا، یاسل، کام، خجیر کلا، بل، یوش، ناحیه و ورازان را نام برد.

روستای ناحیه این شهر دارای طبیعت بسیار سبز و زنده، آب و هوایی خوش و بسیار پاک و فرح بخش می باشد. اگر بخواهید تنها یکی از روستاهای این شهرستان را برای بازدید و اقامت در طول سفر خود برگزینید، به جرات می توان روستای ناحیه را به عنوان سرسبزترین و زیباترین برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.