هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

پارک جنگلی گیسوم

یکی از بهترین تورهای دیدنی ایرانگردی، تورهای شمالی کشور می باشند. استان گیلان بیشترین حجم مسافران را در فصول مختلف سال پذیرا می باشد. شهرستان تالش از شهرهای استان گیلان پارک جنگلی بسیار زیبایی به نام پارک جنگلی گیسوم را در خود جای داده است.

حال که موج دوم سفرهای نوروزی راشاهد هستیم، بسیاری از افراد عازم خطه ی شمالی کشور به خصوص این منطقه ی زیبا می شوند. جاذبه های فوق العاده و طبیعت بی نظیر این خطه به قدری زیباست که گیر کردن در ترافیک های طولانی مدت تحمل میشود تا لذت گشت و گذار در این طبیعت فوق لعاده نصیب مسافران شود.

پارک جنگلی گیسوم تونلی ست که به وسیله ی درختان تنومد و سر به فلک کشیده ایجاد شده است. پارک گیسوم درست در محل تلاقی جنگل و دریا ایجاد شده و به همین سبب هوای آن هوایی بی نظیر و رویایی ست.

جنگل سرسبز گیسوم، قریب به 80 هکتار مساحت داشته و از امکانات آن می توان به دارا بودن زمین بازی کودکان، پلاژ، هتل، مسیرهای مخصوص پیاده روی، کمپینگ، ورزشگاه مجهز و مناطقی برای پیک نیک های روزانه اشاره کرد.

بهترین زمان برای سفر فصل های بهار و تابستان می باشند و جنگل گیسوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهترین موقع برای بازدید از این جنگل زیبا و گشت و گذار در آن فصول مذکور هستند. اما حتی اگر در پاییز یا سرمای زمستان نیز به این منطقه  سفر کنید، با زیبایی های محسور کننده ای در این جنگل روبرو خواهید شد. طبیعتی که تنها در این مکان از ایران زمین می توان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.