هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل پارک ارومیه

درست است که تعیلات نوروزی به پایان رسیده است، اما این دلیل نمیشود که سفر و گردشگری نیز به پایان رسیده است. بسیاری از مسافران  در این ایام تعطیل نتوانستند یک بلیط هواپیما بخرند و یا یک تور گردشگری. حتی برخی از مسافران از شلوغی و ترافیک جاده ها بیزارند و ترجیح می دهند در روزهای خلوت تر سفر کنند.


اگر برای ایرانگردی بهاری خود شهر ارومیه را انتخاب کرده باشید، این مطلب می تواند به هرچه پربارتر شدن سفر شما کمک نماید.
از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پارم دانشجو (گولر باغی) ارومیه، پارک جنگلی شیخ تپه ارومیه، پارک تخم مرغی، آتشکده تمر، آبشار فصلی مارمیشو، آبشار شملکان، آبشار سولک، پیشت اسکی خوشاکوه، بازار خیام جنوبی ارومیه، دهکده تفریحی چی چست ارومیه، بازار تاناکورای ارومیه، بازار خلیج، بازارچه مرزی سرو، بازارچه اول شمالی، پاساژ برلن 2، پاساژ پردیس ارومیه، مجتمع تجاری جلالی اول، مجتمع تجاری عازمی، غار تمتمان و... اشاره کرد.
هتل پارک ارومیه

اگر بخواهیم به معرفی یک هتل خوب و ایده آل در این شهر نیز بپردازیم، هتل 4 ستاره پارک ارومیه نمونه ی درخشانی خواهد بود.
این هتل در خیابان امام ارومیه، روبروی بازار قرار گرفته است. از فرودگاه با طی ربع ساعت سواری با ماشین به هتل پارک می رسید.
در هتل پارک می توانید هر یک از اتاق های دو تخته یا سه تخته، سوئیت های معمولی، رویال و یا سوئیت سوپر رویال را رزرو نمایید.
هتل پارک ارومیه


رستوران هتل پارک یک رستوران فوق العاده با منوی ایرانی و بین المللی بوده و صرف غذا در این رستوران را هرگز از یاد نخواهید برد.
شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر این هتل رابا تخفیف 17 درصدی رزرو کنید:

رزرو هتل پارک ارومیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.