هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل توران پرنس ورلد

معرفی هتل توران پرنس ورلد آنتالیا
هتل توران پرنس ورلد آنتالیا، هتلی ساحلی در منطقه سیده است که با طبیعتی سرسبز  و چشم نواز احاطه شده است. این هتل به واسطه ی امکانات بسیاری خوبی که دارد برای کسانی که قصد سفر با تور آنتالیا را دارند بسیار مناسب است.

 این هتل دارای ساحل ماسه ای اختصاصی است و در آن انواع بازی های آبی و لانژ مخصوص حمام آفتاب نیز وجود دارد . هتل پنج ستاره توران پرنس آنتالیا با ارائه امکانات تفریحی و رفاهی بسیار، به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده است و بسیاری از گردشگران برای رزرو هتل، توران پرنس ورلد را انتخاب می کنند . موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز  آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .
هتل دارای ۵۹۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که دارای دکوراسیونی لوکس هستند .  روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ،
اینترنت پر سرعت رایگان ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی این هتل است .

از امکانات این هتل می توان به صرافی ، سالن زیبایی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگاسکواش ، ب پنگ ، اشگاه ورزشی پیشرفته ، استخر کودک ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، زمین بازی ،  اتاق بازی ، شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، کافه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی اشاره نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.