هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تایلند کشور زیبایی هاست

کشور تایلند مکان های گردشگری و مناظر طبیعی بسیاری دارد که بهتر است هر کسی حداقل یکبار از این زیبایی ها دیدن نماید. تایلند کشوری است با آب و هوای گرمسیر برخی روز ها بارانی و برخی روز ها آفتابی. با تور تایلند می توانید به این کشور زیبا سفر کرده و از دیدن زیبایی ها و مناظر طبیعی این کشور سرسبز دیدن نمایید.تایلند به دلیل آنکه سالیانه پذیرای مسافران زیادی می باشد دارای هتل ها و اقامتگاه های زیادی است. سالیانه میلیون ها ایرانی به کشور تایلند سفر می کنند. با رفتن به قسمت های سرسبز این کشور زیبا می توانید عکس هایی فوق العاده به عنوان یادگار بیندازید. 

یکی از هتل های معروفی که در کشور تایلند ساخته شده هتل ویستا با بهترین موقعیت مکانی می باشد. هتل ویستا هتلی 4 ستاره است که با بهترین امکانات رفاهی در همه ی فصول سال پذیرای مهمانان گرامی است. هتل ویستا دارای 135 اتاق لوکس و مجلل می باشد. تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون, یخچال, تلفن سیستم تهویه ی مطبوع, لوازم بهداشتی تمیز و نو, اینترنت رایگان و پر سرعت می باشند. تمامی اتاق های این هتل شبانه روز نظافت می شوند. همیشه روتختی ها تمیز و شسته می باشند.اتاق های هتل ویستا به سبک مدرن و با وسایل های مدرن طراحی و دکور شده است. 



این هتل خدماتی نظیر معالجات ماساژ درمانی مرکز آب گرم به مهمانان ارائه می دهد. بهترین غذاهای تایلندی بین المللی و نوشیدنی های متنوع در رستوران های این هتل سرو می شود. در این هتل استخر آب شوری وجود دارد که مسافران عزیز می توانند از آبتنی در این بخش از قسمت تفریحی هتل لذت ببرند.  امکانات ورزشی هتل ویستا بسیار تکمیل است: استخر روباز, استخر سرپوشیده, سونا, جکوزی وسالن بدنسازی ومیز بیلیارد از جمله بخش های ورزشی تفریحی این هتل 4 ستاره می باشد. 

از دیگر امکانات عمومی هتل ویستا می توان به رستوران و بار, سالن کنفرانس, پارکینگ, لاندری, صرافی, فروشگاه, خدمات پرینت و فکس, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری و برون شهری, اتاق مخصوص سیگاراشاره کرد. 



یکی از مکان هایی که موجبات آرامش و شادی را فراهم می آورد استراحت و ریلکس کردن در ساحل است. همانطور که می دانید دیدنی های تایلند و کنار آب آن بسیار لذت بخش است. جزیره ی مرجان در پاتایا یکی از مکان هایی است که در پاتایا بسیار طرفدار دارد. واجب است اگر به پاتایا سفر می کنید یک روز کامل خود را به جزیره ی مرجان اختصاص بدهید. مثلا اگر بخواهید به جزیره مورد معرفی امروز ما یعنی جزیره مرجان سفر کنید باید حداقل یک روز خود را به آن اختصاص دهید. 

البته جزیره ی مرجان با شهر پاتابا حدود 7 کیلومتر فاصله دارد اما با وسیله ی نقلیه نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید. شن های این ساحل سفید هستند و همه از روی سفیدی این شن ها ساحل مرجان را می شناسند. هر روز صبح لنج ها در این ساحل کناره میگیرند تا مردم عبور و مرور کنند. این لنج ها صبح حرکت می کنند و بعد از ظهر باز می گردند. زمانی که با لنج به آب می روید تقریبا 45 دقیقه باید روی آب باشید. اما قایق موتوری ها به دلیل آنکه سریع تر حرکت می کنند 15 دقیقه این مسیر را طی می کنند. 

قایق هایی هستند که دارای کف شیشه ای هستند زمانی که سوار بر این قایق ها هستید می توانید مرجان هایی که در داخل دریا هستند را ببینید و لذت ببرید. اگر به موج سواری و یا اسکی علاقه دارید می توانید در این مکان از این ورزش ها لذت ببرید. با تور مالزی می توانید از تمامی مکان های دیدنی پاتایا لذت ببرید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.