هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل 3ستاره Cosmos Hotel در مسکو

اگر در حال تدارک مسافرتهای خود به مناسبت تعطیلات عید فطر هستید، تور روسیه عید فطر 96 را در نظر داشته باشید. آژانس پارمیدا به مناسبت این تعطیلات خاص پکیجهای ویژه ای را تدارک دیده است. با مراجعه به سایت پارمیدا به آدرس ؟ می توانید از این تورهای ویژه اطلاعات کافی کسب کنید.
یکی از هتلهایی که برای این سفر در نظر گرفته شده است، هتل 3ستاره ی زیبای Cosmos Hotel در شهر زیبای مسکو است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:
معرفی هتل Cosmos Hotel در مسکو
هتل Cosmos Hotel یکی از هتلهای 3ستاره ی زیبای شهر مسکو است که در نزدیکی مرکز نمایشگاهی شهر مسکو واقع شده است. هتل تا ایستگاه مترو تنها 400متر فاصله دارد تا دسترسی شما به اقصی نقاط شهر راحت باشد. با مترو می توانید ظرف مدت 15 دقیقه به مرکز مسکو دست یابید و از دیدنیهای شهر نهایت لذت را ببرید.
این هتل سه ستاره دارای فضایی شیک و بسیار چشم نواز است که می توانید از بودن در فضای هتل آرامش خاصی کسب کنید. هتل دارای استخر شنای سرپوشیده ی بسیار شیک، سالن بدنسازی و سالن ماساژ است تا اوقات مفرحی را با اقامت در این هتل  تجربه کنید.
هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ با فضای زیبا و دلنشین است تا بتوانید در آنها ساعتها به استراحت و صرف غذا و نوشیدنی بپردازید و اوقات خوشی را سپری کنید. در این رستورانها انواع غذاهای روسی، اروپایی، چینی و مدیترانه ای سرو می شود. به علاوه در طبقه ی 25 هتل رستورانی وجود دارد که از آنجا می توانید شهر مسکو را تماشا کنید.
اما برسیم به اتاقهای این هتل 3ستاره که بسیار شیک و تمیز هستند تا شما از استراحت در آنها احساس آرامش بکنید. اتاقها دارای دکوراسیونی زیبا و دلنشین بوده و به تمامی امکانات رفاهی مجهز شده اند. از جمله این امکانات باید به دسترسی به اینترنت، تلویزیون و ماهواره، یخچال، حمام مجهز به سشوار، مبلمان و سرویس خواب چوبی راحت اشاره کرد. همه ی این تجهزیات و لوازم به زیبایی هرچه تمام کنار هم قرار گرفته اند تا فضایی آرام و دوست داشتنی برای مسافران تور روسیه فراهم بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.