هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

معرفی یک هتل بسیار لوکس در استانبول

از امروز به فکر خرید تورهای گردشگری خوب برای تابستان هستید؟ درست ترین کار هم همین است. چرا که بسیاری از مسافران دیگر از امروز اقدام به رزرو تورهای مختلف میکنند. دیر بجنبید تورهای خوب گلچین میشوند و شما میمانید و ته مانده ها. البته آژانسهای مسافرتی خوب همیشه پکیجهای تابستانی خوب ارائه میدهند، ولی کار از محکم کاری عیب نمیکند. 

اگر شما میخواهید با خرید تور تابستان استانبول عازم این شهر شوید، بهتر است با آگاهی به سمت آژانسهای مسافرتی روانه شوید تا بدانید قرار است در چه هتلی اقامت کنید. امروز ما به معرفی هتلی در استانبول میپردازیم که جز هتلهای خوب این شهر محسوب میشود.


معرفی یکی از هتلهای لوکس استانبول ، هتل فورسیزن بسفر


یکی از هتلهای لوکس و 5 ستاره ی استانبول، هتل فورسیزن بسفر است. این هل که زیر مجموعه ی هتلهای فورسیزن است در امتداد تنگه ی بسفر ساخته شده است و در سال 2014 عنوان دومین هتل لوکس استانبول را به خود اختصاص داد.


هتل فورسیزن بسفر

معماری زیبای این هتل مدیون معماری بی نظیر عثمانی است و ساختمان تاریخی آن که از قرن 19 به جا مانده است بر شک.ه و جلوه اش افزوده است.

در این هتل 141 اتاق و 25 سوئیت وجود دارد که هر کدام از دکوراسیون بسیار زیبا و لوکسی بهره مند شده اند و همگی به  تخت خوابهای راحت و شیک،سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون صفحه تخت و کانالهای ماهواره،مینی بار و مبلمان مجهز شده اند. تمام المان های این اتاق ها به گوونه ایست که آرامش را به مسافران هدیه دهند.


هتل فورسیزن بسفر

از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر روباز،استخر سرپوشیده،سونا،سالن بدن سازی و حمام ترکی اشاره کرد که میتواند لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران بسازد.

این هتل میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تور تابستان استانبول برای شما مسافران باشد.


هتل فورسیزن بسفر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.