هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

علت کنسلی سریالهای تلویزیونی

اگر اهل سریالهای خارجی باشید، هیچی بدتر از این نیست که سریال محبوبتان نیمه کاره رها بشود. در دنیا سریالهای کنسل شده بسیار زیادی وجود دارند که بنا به دلایلی نظیر کاهش بیننده پخش آنها کنسل می شود.
مدیران تلویزیونی معمولا برای اینکه در شبکه شان جا برای پخش سریالهای جدید باز کنند، با بررسی تعداد تماشاگران سریالهای کنونی و بازبینی قسمتهای آزمایشی سریالهای جدید در مورد سریالهایی که باید ادامه ی پخش آنها متوقف بشود تصمیم می گیرند. در این میان توقف پخش برخی از سریالها دور از انتظار نیست اما در مورد برخی کمی غیر منتظره و غم انگیز است.
پخش برخی از سریالها پس از پخش چندین فصل متوقف می شود و برخی تنها با پخش یک فصل از رده خارج می شوند. یکی از سریالهای کمدی بسیار با نمک سریال کمدی Broke Girls است که از شبکه ی CBS پخش می شد. این سریال کمدی روایت گر داستان زندگی دو دختر جوان یکی پولدار و دیگری فقیر با دو دیدگاه کاملا متفاوت است که همین امر موقعیتهای طنز جالبی را خلق می کند. پخش این سریال پس از پخش 6 فصل کنسل شد تا طرفداران سریال مات و مبهوت پایان سریال بمانند.
سریال دیگر سریال کمدی Making History از شبکه ی Fox است که تنها پس از پخش یک فصل ادامه ی پخش آن متوقف شد. این سریال کمدی داستان سه دوست از دو قرن متفاوت را روایت می کند که سعی می کنند هیجان سفر در زمان را کنترل نمایند و همزمان از پس مشکلات روزمره ی دوره ی خود برآیند. حتما می توانید حدس بزنید که چه موقعیتهای طنز خنده داری در این سریال وجود دارد.
شما می توانید لیستی از سریالهای ناتمام را در سایت روزیاتو مشاهده کنید که اگر قصد شروع تماشای یک سریال خارجی دیگر را دارید بدانید که آیا ناتمام باقی می ماند یا خیر. پس روی لینک کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.