هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور اروپا سفر به بلغارستان

برای گردشگرانی که قصد  دارند تور اروپا را ارزان تجربه کنند سفر به بلغارستان را پیشنهاد می کنیم. بلغارستان در جنوب شرقی قاره ی اروپا با سواحل رویایی و تنوع در رزرو هتل کشور توریستی ارزانی برای گردشگران به حساب می آید.از این روی سواحل کشور در  تابستان مکانی می شود برای استراحت گردشگران از سراسر دنیا.اگر شما هم به دنبال تعطیلات متفاوت در سواحل اروپایی هستید خرید تور بلغارستان را پیشنهاد می کنیم.
در سفر به بلغارستان سواحل شنهای طلایی را به خاطر بسپارید و اقدام به رزرو هتل در این منطقه ی زیبا کنید تا گردشگری در اروپا برایتان لذت بخش بشود
.

سواحل شنهای طلایی بلغارستان
بلغارستان

باید گفت بلغارستان تنها در بخش شرقی به دریای سیاه منتهی می شود و گردشگری تنها در این بخش از کشور رونق دارد.شهرهای توریستی بلغارستان مانند وارنا با سواحل زیبا و مناظر زیبا از کوههای پوشیده از درختان سبز از آب و هوای معتدل مدیترانه ای برخوردار هستند و در تابستان میزبان گردشگران از سراسر دنیا هستند.

اما یکی از محبوب ترین سواحل بلغارستان نزد توریستها ساحل شنهای طلایی در 17کیلومتری شهر توریستی وارنا است.عمده شهرت منطقه به سبب شنهای طلایی ساحل است.در افسانه های قدیمی بلغارستان درباره این شنهای طلایی آمده است گروهی از دزدان دریایی طی حفاریهایی در شمال شهر وارنا به گنج عظیمی از طلا دست پیدا کردند . اما زمین انتقام خود را از  دزدان گرفت و طلای به دست آمده را به شن تبدیل کرد . نام ساحل شنهای طلایی یا Golden Sands از همین افسانه ی قدیمی گرفته شده است.

منطقه ی گلدن سندز  با مناظر زیبای دریای آبی و سواحل طلایی و کوههای سرسبز اطراف جادو کننده است از این روی گردشگران رزرو هتل در این منطقه را ترجیح می دهند.از این روی در این منطقه در میان بافت منحصر به فرد کوههای سرسبز و دریا و ساحل شنی  بیش از 100هتل و آپارتمان برای میزبانی از گردشگران مشتاق ساخته شده است تا تعطیلات ارزان و به یادماندنی ای را سپری کنند.

برای دیدن این شن های طلایی فوق العاده، خرید تور بلغارستان با قیمت مناسب از آژنس پارمیس پیشنهاد میشود.
بلغارستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.