هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

جرم آمریکایی در لیست سریالهای کنسل شده

بهتر است به سریالهای تلویزیونی دل خوش نکنید چون ممکن است بی دلیل یا با دلیل پخش سریال محبوب شما ناتمام رها بشود. در دنیا سریالهای کنسل شده بسیاری وجود دارد که بنا به دلایلی تهیه کنندگان یا سیاست گذاران تلویزیونی از ادامه ی پخش آن منصرف می شوند. یکی از سریالهای پرطرفدار که توانسته بود کاندید دریافت جوایز بسیاری هم بشود، سریال آمریکایی American Crime یا جرم آمریکایی است.
 American Crime یک مجموعه ی تلویزیونی پلیسی جنایی است که در سه فصل که هر کدام داستان جداگانه ای داشتند تولید و از شبکه ی ABC پخش شد. فصل نخست این سریال که در مورد قتل و خشونت است در مارس سال 2015 به روی آنتن رفت. خالق این سریال آمریکایی جان ریدلی است که بازیگرانی نظیر  فلیسیتی هافمن، دبلیو ارل براون و تیموتی هاتون در آن ایفای نقش کرده اند. موضوع این سریال حول موضوعاتی نظیر جنسیت، نژاد و سطح طبقاتی و تاثیر آنها بر وقوع جرم و جنایت است. این سریال توانست نظر بیننده ها و منتقدین را به خود جذب کند به طوری که توانست در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت ۱۰ جایزه ی امی از جمله بهترین مجموعه ی تلویزیونی کوتاه بشود.
تولید و پخش این سریال آمریکایی با چالشهای زیادی روبه رو شد، اما در نهایت پس از پخش سه فصل سریال، شبکه ی ABC  در ماه می سال جاری پخش سریال را کنسل کرد. این سریال پس از پخش فصل اول در فصل دوم با تغییرات مختلفی روبه رو و در نهایت در می 2015 پخش شد. فصل سوم نیز همینطور با ایجاد تغییراتی در بازیگران و سناریو تولید و در نهایت در مارس     2017از شبکه ی ABC شد. اما در ادامه شبکه ی تلویزیونی ABC بنا به سیاستهای تلویزیونی پخش سریال را متوقف کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 14:42

خیلی بده وسط یه سریال یهو دیگه پخش نشه. من واقعا دوست داشتم بدونم در ادامه چی میشه. خیلی حیف شد که دیگه پخش نشد. حالا باید برم ببینم چه سریالی رو می تونم جایزین کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.