هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

آموزش دانلود از یوتیوب توسط ربات تلگرامی

یوتیوب یک وبگاه اشتراک گذاری ویدئو است که در سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد. این شبکه ی اجتماعی یکی از کم خطر ترین وبگاهها برای سلامت نیز برشمرده شده است که این موضوع می تواند شما را کماکان طرفدار یوتیوب نگه دارد. روزانه میلیونها نفر در دنیا به آپلود ویدئو در یوتیوب و دانلود از یوتیوب می پردازند. ما هم در ادامه برای شما آموزش دانلود از یوتیوب را داریم تا بتوانید خیلی راحت ویدئوی محبوب خود را از یوتیوب دانلود کرده و با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر تلگرام به اشتراک بگذارید.

آموزش دانلود از یوتیوب توسط ربات تلگرام
تلگرام  از زمان پیدایش دچار پیشرفتهای چشم گیری شده است که یکی از آنها رباتهای تلگرامی هستند. حال به شما یک ربات تلگرامی را معرفی می کنیم که می تواند پل ارتباطی شما با یوتیوب باشد.
یکی از راحت ترین و بی دردسرترین راهها برای دانلود از یوتیوب استفاده از ربات تلگرامی YouTube Downloader است. در کنار این ربات باید ربات سرچ در یوتیوب را نیز داشته باشید که این امکان را فراهم می کند بدون نیاز به اتصال به فیلترشکن ویدئوی دلخواه خود را پیدا کرده و دانلود کنید.
برای دانلود از یوتیوب از طریق رباتهای ذکر شده ابتدا روی آیدی این دو ربات یعنی utubebot@ و
vid@ رفته و آنها را با زدن کلید استارت فعال کنید. اولین آیدی متعلق به YouTube Downloader و دومی متعلق به ربات سرچ در یوتیوب است.
پس از فعال شدن ربات YouTube Downloader پیامی ارسال می شود که محتوی آن "شما می توانید آدرس ویدئوی درخواستی خود را ارسال نمایید. برای جستجوی بهتر از ربات @vid استفاده کنید و سپس ویدئو مورد نظر را از لیست انتخاب کنید." است. اگر یوتیوب را باز داشته باشید می توانید آدرس ویدئو را از قسمت بالا کپی کرده و وارد ربات بکنید. در غیر این صورت از طریق ربات جانبی که در بالا به شما معرفی کردیم باید ویدئوی مدنظر را پیدا کرده و آدرس آن را کپی کنید.
در ربات سرچ در یوتیوب می توانید ویدئوی مورد نظر را به صورت "عبارت مورد نظر
vid@"  جستجو کنید که ما به عنوان مثال عبارت کودک را جستجو کردیم.  لیستی از ویدئوها برای شما نمایش داده می شود که شما از میان آنها می توانید ویدئوی مدنظرتان را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. در صورت اتصال به فیلتر شکن می توانید ویدئو را باز کرده و تماشا کنید. برای دانلود ویدئو باید لینک آنرا کپی کرده و در ربات YouTube Downloader پیست کنید.

ربات از شما می پرسد "دوست دارید این فایل را به صورت صوتی دریافت کنید یا تصویری؟!" شما می توانید به صورت اختیاری روی کلمه ی صوتی یا فیلم کلیک کنید.
پس از آن لیستی ظاهر می شود و از شما می خواهد فرمت ویدئوی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب فرمت ربات از شما می پرسد که "این درخواست به صورت فایل ارسال شود یا لینک؟!
دقت داشته باشید امکان ارسال فایلهای با حجم بیش از 50 مگابایت در تلگرام توسط این بوت امکان ندارد. بهترین انتخاب برای دریافت فایلهایی با حجم بیشتر از 50 مگابایت، انتخاب لینک است." در این قسمت امکان انتخاب فایل یا لینک وجود دارد که طبق پیشنهاد ربات اگر حجم ویدئو بیش از 50 مگ باشد بهتر است لینک را انتخاب بکنید.
پس از آن ربات پیام می دهد که "ویدئو دانلود شد و در حال انتقال فایل به سرور تلگرام است که این فرآیند ممکن است دقایقی طول بکشد، لطفا صبور باشید." خیلی راحت طی چند مرحله ی ساده شما توانستید ویدئوی مورد علاقه ی خود را در تلگرام داشته باشید و با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید. همچنین این فایل در حافظه ی دستگاه شما ذخیره شده و می توانید هر زمانی که مایل هستید آنرا تماشا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.