هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

حواله پژو 2008 نخرید!

علی رغم آنکه کمپانی ایران خودرو بار ها و بارها اعلام کرده است که حواله پژو 2008 ایران خودرو، غیر قابل انتقال به فرد دیگریست، همچنان بازار حواله داغ است ،چنانچه که دیده شه است که یک حواله به 18 نفر فروخته شده است.

اول تیر ماه سال جاری بود که پیش فروش پژو 2008 ایران خودرو آغاز شد و مطابق اعلام شرکت ایران خودرو این محصول در دو مرحله طی روزهای اول و سوم تیرماه به فروش رسید.

جالب اینجاست که تنها 3 روز از شروع پی فروش این خودرو نگذشته بود که بازار سیاه خرید و فروش حواله در فضای مجازی شکل گرفت و به سرعت داغ شد. دلالان در تبلیغات خود پیش پرداخت ۷۲ میلیون تومانی را برای حواله ها در نظر گرفته و اقدام به فروش آن می‌کردند.

البه این بازار شکل گرفته سبب شد که ایران خودرو اعلام کند که، “امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو۲۰۰۸ به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و زمینه بروز مشکلات را در صورت انتقال حواله ها به وجود خواهد آورد.”

همچنین ایران خودرو تأکید کرده که “با توجه به اینکه امکان صلح در این طرح وجود ندارد، فروشندگان شیوه وکالتنامه ای را برای این انتقال در نظر گرفته اند؛ حال آنکه این وکالت حتی در صورت ثبت قانونی و محضری نیز بدون دخالت، اطلاع و تائیدشرکت به عنوان طرف اصلی قرارداد فروش محصول تنظیم می شود و ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فرد خریدار ندارد.”

با وجود تمام این موارد گفته شده ،هنوز هستند افرادی که دست به خرید فروش حواله میزنند، در حالی که این حواله ها غیر قابل انتقال به غیر هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.