هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

قیمت آپارتمان نوساز در تهران/ زوجهای جوان بیخیال خرید خانه شوند!

با توجه به قیمت مسکن در تهران دیگر کمتر زوجهای جوان به فکر خرید آپارتمان می افتادند و به همان خانه های اجاره ای خود را راضی می کنند،  گرچه امروزه  قیمت رهن و اجاره با قیمت خرید آپارتمان در چند سال قبل برابری می کند. یعنی با همین قیمت که امروزه می توان یک واحد نقلی رهن و اجاره کرد در گذشته ای نه چندان دور می شد خانه خرید.

بازار مسکن در تهران یک کلاف سردرگم است که تنها افراد بی خانه از این سردرگمی ضربه می خورند. مالکان و مشاوران املاک در این سردرگمی سود می برند و بنده خدا مشتری با فشار مالی بسیار و گرفتن قرض و وام و کلی گشتن قادر می شود یک چند متر خانه چند ساله خریداری یا اجاره کند.
اما با نگاهی گذرا به قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران می توان دریافت که با این حقوقها خریدن خانه رویایی بیش نیست. بنا به گزارش همهمه به نقل از میزان، مظنه ی آپارتمان نوساز در تهران بسته به موقعیت مکانی و منطقه‌ای تغییر می‌کند. با توجه به این موضوع قیمت  آپارتمان نوساز در تهران از 232 میلیون تومان شروع  و تا  4 میلیارد و 752 میلیون تومان هم می رسد. در تهران قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز از حدود 2الی 3 تومان آغاز می شود تا به 18 میلیون تومان می رسد. این قیمتها واقعا سرسام اور است و روشن است که یک جوان با حقوق ماهی 2 میلیون تومان قادر نخواهد شد یک آپارتمان 230میلیون تومانی بخرد و باید به مسکن مهر و خانه های اجاره ای زیر پله رازی بشود.
در ادامه جدول مظنه ی برخی از آپارتمانهای نوساز در تهران را قرار می دهیم تا خودتان متوجه عمق فاجعه بشوید:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.