هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

هتل ریودولس ویتا

تور بلغارستان وارنا هتل چهار ستاره، مسیر را به سمت هتل های ساحلی شهر وارنا می برد.

در حد فاصل 150 متری ساحل شن های طلایی به هتل چهار ستاره ی ریودولس ویتا می رسیم. هتلی که از طرف دیگر فاصله ی کمی نیز با مشهورترین مراکز خرید وارنا دارد.

به واقع این هتل یکی از بهترین هتل هایی ست که در منطقه ی ساحلی شهر توریستی وارنا خواهید یافت.

برای جستجوی تور بلغارستان وارنا، به اینجا وارد شوید
.

هتل ریودولس ویتا یک هتل بزرگ با بیش از 280 اتاق و سوئیت است که در نزدیکی ساحل شن های طلایی بنا شده و نظرسنجی ها حکایت از رضایت مشتریان و مسافران از این هتل چهار ستاره دارد.

امکانات هتل ریودولس ویتا شهر وارنا
در این هتل بنا به سلیقه تان می تواند شنا کردن در هر وقت از شبانه روز در یکی از استخرهای روباز یا سرپوشیده را انتخاب کنید. کنار استخر روباز تخت های آفتاب گیری قرار داده شده و هر قدر که مایل باشید، امکان این را خواهید داشت تا زیر نور آفتاب دراز کشیده و از تابش آفتاب شفاف بلغارستان لذت ببرید.

علاوه بر این جکوزی، سونا، ماساژ و حمام آب گرم از دیگر امکانات آبی و تفریحی هتل ریودولس ویتا هستند.
حتما زمانی که اقامت در یک هتل ساحلی را برمی گزینید، داشتن بالکن در اتاق های هتل نخستین چیزی ست که انتظار دارید. این بالکن ها که البته هتل ریودولس ویتا نیز به آن ها مجهز است، شرایطی فراهم می کنند تا طلوع و غروب آفتاب را از داخل محل اقامت خود به نظاره نشسته و از تماشای دریای پیش رویتان بهره مند شوید.

اگر کودکی همراه خود داشته باشید، زمین بازی کودکان و پرستاری کودک هتل چهار ستاره ی ریودولس ویتا می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

سالن ورزشی و بدن سازی، اتاق کنفرانس، شبکه ی اینترنت وای فای، صندوق امانات، پذیرش بیست و چهار ساعته، کافه ، دو رستوران که یکی بلغاری و دیگری بین المللی ست و... از دیگر امکانات این هتل هستند.

امکانات اتاق های هتل ریودولس ویتا

در اتاق های هتل چهار ستاره ی ریودولس ویتای شهر وارنا نیز امکاناتی از قبیل تخت خواب های راحت و عریض، تهویه ی مطبوع، تلفن، یخچال، تلویزیون، گاو صندوق، سرویس بهداشتی و حمام، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن و... قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  این هتل چهار ستاره در شهر وارنای بلغارستان به سایت هتل به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.riu.com/es/paises/bulagaria/golden-sands/hotel-riu-dolce-vita


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.