هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

در سفر با تور تایلند از مزرعه کروکودیلها دیدن کنید!

سفر به تایلند نیز جز سفرهای محبوب ما ایرانیان است. تایلند با اقلیم استوایی دارای طبیعت سرسبز و حیات وحش منحصر به فردی است که برای ما ایرانیان بسیار جالب و هیجان انگیز است. همین موضوع سبب شده در طول سال هموطنان اقدام به خرید تور تایلند کنند و از این جذابیتها نهایت لذت را ببرند.
تور تایلند معمولا یک هفته ای است و قیمت آن از 2میلیون 135 هزار تومان آغاز می شود. اغلب تورهای تایلند به مقصد پاتایا، بانکوک و پوکت برگزار می شود که در این میان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در تایلند شهر ساحلی پاتایا در ۱۴۸ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت کشور یعنی بانکوک است.
در پاتایا رویایی ترین سواحل شنی، جنگلهای بکر، معابد قدیمی، معماری بومی منحصر به فرد و حیات وحش هیجان انگیز انتظار شما را می کشد. در سفر با تور تایلند پاتایا اصلی ترین مرکز توریستی که باید از آن بازدید کنید پارک سنگهای چندین میلیون ساله و مزرعه کروکودیل است که سالانه میلیونها گردشگر خارجی برای بازدید از آن راهی می شوند.

پارک سنگهای چندین میلیون ساله و مزرعه کروکودیل که یکی از اصلی ترین و البته محبوب ترین جاذبه های توریستی پاتایا است، در عین حال یکی از عجیب ترین جاذبه ی توریستی نیز محسوب می شود. در قسمتهای مختلف پارک سنگهای باستانی شگفت انگیزی با قدمت چندین میلیون ساله به چشم می خورد که به جذابیت این پارک افزوده اند. به علاوه این پارک نمایش حیرت انگیزی از حیات وحش تایلند است که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

درباره ی این مجموعه ی بی نظیر باید گفت در سال 1992 در 10 کیلومتری شهر پاتایا با سرمایه گذاری یک بازرگان محلی در زمینی به وسعت 30 هکتار افتتاح شده است. این مکان فوق العاده با طراحی منحصر به فرد خود و با نگهداری حیوان مختلف از گونه های کمیاب به یکی از اصلی ترین و پربازدید ترین مکانهای توریستی تایلند بدل شده است.
در فضای داخلی پارک پوشش گیاهی خاصی که شامل درختان و گیاهان تایلندی می شود به چشم می خورد که این فضا را بسیار با صفا کرده اند.
بخش عمده ی پارک محل نگهداری حیواناتی نظیر خرس، زرافه، فیل، کروکودیل، ببر، شتر و اسب و گونه های مختلف پرندگان و ماهیها است که بازدید از آنها می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.


اما جذاب ترین بخش پارک، مزرعه ی کروکودیلها است که محل پرورش کروکودیل برای مصارف خوراکی و صنعت چرم است. در این مزرعه بیش از 30هزار تمساح نگهداری می شود که تماشای آنها بسیار هیجان انگیز است.

در این مجموعه انواع کروکودیل در سایزهای مختلف نگهداری می شوند که بزرگترین آنها با طول 6 متر و وزن 1200 کیلوگرم، بسیار دیدنی است. یکی از سرگرمیهای جذاب در این پارک با کروکودیلها رقم می خورد، در اینجا می توانید حرکات نمایشی نفس گیری را که انسانها با کروکودیل به نمایش می گذارند را تماشا کرده و بیشتر لذت ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.